{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

LU hest kåres i knabstrupper? {{forumTopicSubject}}

Til Store Hestedag 2011 skulle jeg ha' min hest Comett bedømt i knabstrupperblandning. Da jeg stod og ventede på at komme ind, kom der en fra knabstrupperforeningen over til mig, og sagde, at selvom han er brændt i LU, og er vallak, ku' jeg godt få ham kåret til knabstrupper.

Kan det virkelig passe??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LU hest kåres i knabstrupper?
  • #1   22. feb 2012 Hej Signe
    Det er korrekt at du kan stille din Vallak til Bedømmelse i Knabstrupperforeningen for Danmark. se evt.mere på www.knab.dk
    Mvh Margrethe Madsen


  • #2   26. feb 2012 Er det så til "Føl- og plagskue - Hoppe og vallak kåring", jeg kan få ham kåret til knabstrupper?

  • #3   27. feb 2012 Ja, det er det, sidste år blev Knabstrupperskuet afholdt på Roskilde dyrskue plads samtidig med St. hestedag, det er endnu ikke afgjort hvor det skal holdes i år, men hold øje med Knabstrupper hjemmesiden det bliver offentliggjort omk.d.1/7. Vi glæder os til at se din fine Vallak til bedømmelse smiley
    Mvh Margrethe


  • #4   27. feb 2012 Ih, jeg skulle ha' vist, at jeg kunne ha' fået ham kåret, da vi jo var derinde smiley

    Men tusind tak for hjælpen! :))


  • #5   27. feb 2012 Jeg har aldrig været til kåringer før, så ved ikke helt, hvordan det foregår. Skal han bare fremvises fra jorden, skal han rides, eller hvad skal han? smiley

  • #6   3. mar 2012 Han skal mønstres på fast bund, hvor dommerne vuderer hans benstilling og om han takter rent og så skal han mønstres i skridt og trav på trekantbane og vises løs i hallen. hvis du vælger at melde dig ind i foreningen og få ham kåret har du også mulighed for at deltage i sjællandsmesterskaberne for knabstruppere ( spring og dressur) som afvikles om lørdagen til St.hestedag. Endvidere er det også muligt at ride med på foreningens showhold som er med i hesteshowet på Roskilde dyrskue og st. hestedag.

Kommentér på:
LU hest kåres i knabstrupper?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce