{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

LU hest kåres i knabstrupper? {{forumTopicSubject}}

Til Store Hestedag 2011 skulle jeg ha' min hest Comett bedømt i knabstrupperblandning. Da jeg stod og ventede på at komme ind, kom der en fra knabstrupperforeningen over til mig, og sagde, at selvom han er brændt i LU, og er vallak, ku' jeg godt få ham kåret til knabstrupper.

Kan det virkelig passe??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LU hest kåres i knabstrupper?
  • #1   22. feb 2012 Hej Signe
    Det er korrekt at du kan stille din Vallak til Bedømmelse i Knabstrupperforeningen for Danmark. se evt.mere på www.knab.dk
    Mvh Margrethe Madsen

• #2   26. feb 2012 Er det så til "Føl- og plagskue - Hoppe og vallak kåring", jeg kan få ham kåret til knabstrupper?

• #3   27. feb 2012 Ja, det er det, sidste år blev Knabstrupperskuet afholdt på Roskilde dyrskue plads samtidig med St. hestedag, det er endnu ikke afgjort hvor det skal holdes i år, men hold øje med Knabstrupper hjemmesiden det bliver offentliggjort omk.d.1/7. Vi glæder os til at se din fine Vallak til bedømmelse smiley
    Mvh Margrethe

• #4   27. feb 2012 Ih, jeg skulle ha' vist, at jeg kunne ha' fået ham kåret, da vi jo var derinde smiley

Men tusind tak for hjælpen! :))

• #5   27. feb 2012 Jeg har aldrig været til kåringer før, så ved ikke helt, hvordan det foregår. Skal han bare fremvises fra jorden, skal han rides, eller hvad skal han? smiley

• #6   3. mar 2012 Han skal mønstres på fast bund, hvor dommerne vuderer hans benstilling og om han takter rent og så skal han mønstres i skridt og trav på trekantbane og vises løs i hallen. hvis du vælger at melde dig ind i foreningen og få ham kåret har du også mulighed for at deltage i sjællandsmesterskaberne for knabstruppere ( spring og dressur) som afvikles om lørdagen til St.hestedag. Endvidere er det også muligt at ride med på foreningens showhold som er med i hesteshowet på Roskilde dyrskue og st. hestedag.

Kommentér på:
LU hest kåres i knabstrupper?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce