{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

GRUPPEN OG FORKLARING. {{forumTopicSubject}}

Hej til jer nye, denner gruppe er lavet da jeg synes vi på HG ikke skulle snydes for en årgang 2012....
som hoppeejer venter vi jo i evigheder på det lille nye vidunder skal komme til verden... og her lavede jeg en gruppe for a vi kan følge hinandens heste og se hvordan tingene forløber, og ku dele gode erfaringer selv er jeg ny i faget og sys det er dejligt a ku trække på de erfarnes viden.

der vil senere (feb ca) lavet et album med de kommer der venter føl jeg håber så a vi får lidt billeder ind a de tykker madammer inden folingerne men ellers kan man se føllet der er kommet til verden og ville så kunne følge årgangen 2012 igennem her og igennem albummet..

<b>det man skal når man kommer ind i gruppen</b>
man skal ind i terminslisten 2012 (se forummet)
skrive sin hoppe ind enten ved a skrive under hvorefter jeg opdatere listen eller man kopiere listen og skriver sin hoppe ind hvor den skal så, jeg vil så løbende slette de underskrevne indlæg, så listen ikke er så lang.... da den hurtigt kan blive uoverskuelig.

jeg håber meget i vil være med og få jeres hoppe ind i listen, så den kommer med i albummet.

Endnu engang tak fordi du valgte a være en del a gruppen.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
GRUPPEN OG FORKLARING.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce