{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

Engelsk? {{forumTopicSubject}}

JA, jeg har fået den her stil for om Heartland filmen. Jeg skal skrive lidt om den. Og da mine forældre ikke er hjemme til at hjælpe ville jeg høre om lidt hjælp herinde??

Det eneste du skal er lige at kopier teksten og rette de fejl der er smiley Det kunne være super dejligt!

Det her har jeg skrevet indtil videre:
I choose to write about the movie Heartland. The film are/is made in America in 1979, directed by Richard Pearce. In the book the story takes place in south-westerly Wyoming, where/how Richard in the film have choose to il the scenes in cetral Montana.

?? smiley vil i ikke tjekke det til en start med?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Engelsk?
  • #1   16. jan 2012 I have choose to write about the movie "Heartland." The movie is made in America in 1979. It is directed by Richard Pearce. In the book takes the story places in south-westerly Wyoming, where Richard in the movie have choose to il the scenes in cetral Montana.

På engelsk hedder det ikke "film", men "movie." men ellers er det rigtigt, har lige rettet nogle små fejl, men du kan bare kopiere teksten ind smiley bare skriv, hvis du får brug for anden hjælp.

Kommentér på:
Engelsk?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce