{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.537 visninger | Oprettet:

Kraftigt, slidstærkt guld stof? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal i gang med at lave mig et guld underlag. Men mit problem er, at jeg simpelthen ikke kan finde guld stof, der er både kraftigt, (helst møbelstof eller kraftig bomuld) slidstærkt så farven ikke bliver slidt af, og så sadlen ikke glider på underlaget, når det er færdigt.
Stoffet skal ikke være mønstret. Og man skal ikke være i tvivl om at det er guld. Men jeg kan som sagt ikke finde noget stof der lever op til mine krav.
(Farven skal matche disse klokker: (link fjernet) )
- Så jeg ville høre om ikke i kunne hjælpe mig. Om i kunne sige nogle butikker, der muligvis kunne have det? Eller kan huske en hjemmeside hvor i har set det, eller sådan noget, vil jeg blive meget glad! smiley

-
Emilie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kraftigt, slidstærkt guld stof?
  • #1   19. feb 2012 den slags stof tror jeg ikke du let finder. blankt stof et altid sart. hvordan er materialet på klokkerne? tror du det holder til alm. brug? er de af neupren? så er det måske den vej du skal søge?

• #2   19. feb 2012 Hvis du syr dit underlag, så det egentlig kun er det stykke der stikker frem under sadlen med et glat guldstof, og resten i noget andet stof, så glider sadlen ikke. Folk ser jo alligevel ikke det der er under sadlen.

sådan kunne du måske nok slippe afsted ved at bruge satin eller møbelstof...

Det guldstof man kan købe alle steder kunne måske få en gang stoflim eller flydende latex, så bliver det rimelig slidstærkt. Man kan endda blande guldmaling i latexen og smøre på stof der ikke engang er guldfarvet, så kommer det alligevel til at ligne metal...... der er bare det ved det at latex ikke er åndbart, men det er neopren vist heller ikke.

held og lykke med projektet.

• #3   19. feb 2012 Okay tak. Men så syntes jeg at det er nemmere bare at finde det rigtige stof. Det lyder som et større projekt, syntes jeg smiley
    Jeg ville heller ikke bruge neopren, jeg ville bruge kraftigt bomuld, eller møbelstof. Måske noget andet, hvis det lever op til kravene smiley

• #4   19. feb 2012 god jagt.

Kommentér på:
Kraftigt, slidstærkt guld stof?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce