{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Mine 2 shettere;D {{forumTopicSubject}}

Jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle skrive i overskriften;D

Men sagen er den at vi for snart 6 år siden købte 2 shetlandsponyer af min lillesøsters bedste veninde, de er mor og datter, Monick er moren hun er 12 år og Malou er 7 år og er datteren, her i dag var min lillesøsters veninde med ude og gå med mig og min lillesøster og shetterne, jeg sagde så at jeg godt gad vide om Monick havde haft flere føl end Malou, så sagde min lillesøsters veninde at det havde hun, hun havde 1-2 andre føl som var helsøskende med Malou, men hun var kun 50% sikker fordi Monick er fra Stutteri Bomlund, og hun var 6 år da hun fik Malou, så hun havde måske haft flere tideligere, på et stutteri handler det jo om at avle mange heste og så skulle det da også mærkeligt være at en hoppe først får føl i 6 årsalderen...;D

Så jeg tænkte på om ikke godt nok der er en hjemmeside der hedder hestedata eller noget? Er det ikke noget med man skal have bruger derind til? Er der evt nogle som vil være søde at kigge efter om hun har flere afkom? Hun har stamtavle så tror nok hun er til at finde..;D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mine 2 shettere;D
Kommentér på:
Mine 2 shettere;D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce