{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.878 visninger | Oprettet:

Horselux Easy {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg sidder og overvejer og fodre med Horselux Easy til en 2 års og en dv på 16 år..

nogle der har erfaringer med dette foder??

ud over det overvejer jeg roepille eller horselux fiberpillets hvilket af disse vil være bedst?

dv på 16 år har haft svært ved at holde huld

håber der er nogle der har nogle gode erfaringer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Horselux Easy
  • #1   27. feb 2012 jeg ville nok vælge et andet foder til den som er svær at holde huld på...

horselux easy er lavet til "easy keepers" som ikke kræver det store....

Vil tro at du skal op og give en del fiberpiller eller andet ekstra, for at holde huld på den smiley

Jeg fodre selv med horselux easy og fiberpiller... men da jeg ikke tør give særlig mange fiberpiller uden at opbløde, og isabella ikke gider æde dem opblødt, så har jeg idag valgt at købe noget horselux sport til at supplere med, så jeg er sikker på hun kan holde huld...

jeg gik over på horselux easy, pga isabellas urin lugtede MEGET skrap, da jeg fodrede med hippolyt... og nu er stanken væk smiley

• #2   27. feb 2012 Til min dv sidder jeg også og overvejer horselux plus

• #3   27. feb 2012 jeg bruger easy og lucerne til min og det virker rigtig godt,
    Min venindes hest havde lidt svært ved at holde huld og fik nogle vilde mængder af plus(tror jeg det var), men efter hun skiftede til easy og lucerne (begge fra horselux) har den ingen problemer og hun giver den slet ikke de samme mængder.

• #4   27. feb 2012 Vil også påpege at jeg har brugt easy og fiberpiller til at opfede to heste.. Helt super foder

Kommentér på:
Horselux Easy

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce