{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Vundet konkurrence! glædes-indlæg! :D {{forumTopicSubject}}

Hey søde Hg'er smiley

Jeg tog på arbejde her ved halv tre-tiden i dag og kom hjem for lidt under en halv time siden.. derfor var jeg lidt træt og sådan.. min mor bliver ved med at plapre om, at jeg skal høre en telefonbesked, og bla bla bla tænker jeg, for min veninde havde ringet og sms'et til mig, så jeg prioriterede hende smiley

Da jeg endelig for hørt beskeden, blev jeg helt mundlam og var mega glad! Nu skal i høre hvorfor..

D. 29. januar tegnede jeg en bil. (En toyota! det er ret vigtigt) og den her biltegning skulle sendes ind til denne konkurrence: (link fjernet)
men dumme mig vidste godt at der var sidste frist d. 31 januar! så jeg havde lidt travlt.. jeg blev endelig færdig og den blev sendt med posten d. 30. Slut prut ude af verden indtil...

denne her telefonbesked var så fra en eller anden fyr fra Toyota, som sagde at jeg var kommet på en 2. plads!! jeg kunne slet ikke tro det! smiley jeg var helt sikker på at jeg ikke var gået videre, da vi ikke havde hørt noget smiley

nu skal jeg så dyste om at vinde den INTERNATIONALE konkurrence! smiley wow.. men jeg vandt da et par højtalere, så lidt har jeg da fået i præmie smiley (+ et diplom) smiley

her er min tegning: (link fjernet)

det er en blanding af en Toyota Yaris og en Cabriolet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vundet konkurrence! glædes-indlæg! :D
Kommentér på:
Vundet konkurrence! glædes-indlæg! :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce