{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Foder søges {{forumTopicSubject}}

foder til hoppe ´på 174 i stang søges det skal være sukker/stivelses frit da hun har været akut forfangen for 2 år siden,
det skal være fedene da hun meget nemt taber sig Pt får hun tjørnehøjmølle Cool P 3 kg pr dag og hun kan ikke holde huld på det.
Jeg har et foder buget som skal overholdes på 465 kr pr månede.
Hun har over 2 år prøvet spillers, pavo naturs best, til forfangen heste og hun taber sig på det ÆVSA ÆVSAA.
det skal lige siges hun får 10 kg hø pr dag og hun har fået ordtnet tænder

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder søges
  • #1   11. mar 2012 prøv fiberpiller fra horselux smiley 25 kg for 99,- og de feder godt, er stort set stivelsesfrie, med en stivelses% på omkring 3% og ingen sukker, og så synes de fleste heste at de smager super godt smiley dertil prøv olie, og en vitamin/mineral som fx travo performance sammen med, og hø/wrap ad lib. smiley

• #2   11. mar 2012 skal de fiberpile vandes ud ??det lyder jo vildt billigt smiley
    hvor mange kg må de få af dem om dagen

• #3   11. mar 2012 (link fjernet)

du må give 1/2kg pr måltid i tør
    man kan også vælge og bløde dem op .. s ja de må godt udfodres tør smiley
    det lyder super billigt

• #4   11. mar 2012 hvis du bløder op står der 1 kg pr måltid (målt inden der kommes vand på)

• #5   11. mar 2012 Hun er tjekke i hovede og røv ingen orm den er bare svær og fodre på, den går på fold fra 8 til 17 og går dressur /skov/hver dag 1 time

• #6   11. mar 2012 ja 500g tørt pr. måltid og ellers 1kg opblødt pr. måltid. og hesten må i princippet få alt det den kan æde, der skal bare fodres efter det med mange måltider smiley Dog er det ikke nødvendigt med stor dosis af fiberpiller - min egen varmblod holder sin huld med 500-750g fiberpiller om dagen smiley

• #7   12. mar 2012 Min hest har også meget nemt ved at tabe sig - jeg bruger Dodson og Horrell Build up mix. Prisen er 235 for en sæk.

• #10   13. mar 2012 har Muhldorfer noget som er sukker og stivelses frit smiley som feder og giver energi .-)

• #12   13. mar 2012 Jeg fodre min den ene med fibrepiller fra nag eller horselux og ERS fra brogården

når jeg kombinere disse to, slipper jeg for at bløde fibrepillerne op, da hun så får en mindre mængde fibrepiller, og bliver de kombineret bliver ERS heller ikke så dyre at fodre med.

Der er mange Fe i ERS (98 fe) så de feder godt, samtidig er de lav på stivelse og sukker
    ERS stivelse 7 %
    Sukker 7,5%
    http://brogaarden.eu/ref.aspx?id=292

Horselux (link fjernet)
    Stivelse 3,20 %
    Sukker 2,20%

Jeh har en Belgier der kan være lidt svær at holde huld på og med sart mave, men på dette foder fungere hun bare super : )

• #13   13. mar 2012 jeg gir 40 g. travo sport siden af, for at alle tal i foderprogrammet stemmer helt.

Rigtigt meget fuldfoder stemmer ikke 100% , er enten for lidt eller for meget af det ene eller det andet ,samt de fleste skal der også tilføjes lidt fodersalt , selvom der står på sækken at der er salt i.
    Men kan være svært at gennemskue om hesten nu også er dækket ordenteligt ind, hvis man ikke får det tjekket ved en der har et foderprogram, producenterne ser nogle gange igennem fingerne, hvis ikke alle tal stemmer, og så står man måske med en hest der mangler noget, for en producent vil jo altid gerne sælge lige netop deres foder ; ) bare en venlig oplysning : )

• #14   13. mar 2012 Kig efter hvor mange fe der er i fodret , når du vælger foder med lav stivelse, meget af det ligger lavt i FE.

• #15   13. mar 2012 Olie lyder til at kunne hjælpe din hest.

• #16   13. mar 2012 hun kommer på fiberpillets som supliment til hendes foder har jeg overvejet også oie i maden ti aften smiley så håber jeg hun beg og tage på og få mere energi

• #17   14. mar 2012 Olie har været rigtigt godt, til de tynde heste jeg har haft købt se forskellen på min gamle oldenborg her:

Da jeg lige havde fået ham :
    (link fjernet)

Og efter rigtig fodring b.la. olie og vitaminer:
    (link fjernet)

(link fjernet)

Kommentér på:
Foder søges

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce