{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

aflivning :´/ {{forumTopicSubject}}

hej alle

min islænder vallak blev sparket på skulderen sidste sommer i Juli, og har været halt lige siden, vi har selvfølgelig haft dyrlæge og hele molaviten...
dyrlægen sadge det var en sene skade og han ville komme sig efter 4-6 måneder men der er nu gået 8 måneder og han halter stadig, han har været til diverse kiopraktor og massør men intet har hjulpet, så nu spørger jeg jer der ude hvad ville i gør, ville i aflive jeres bedste ven ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aflivning :´/
  • #1   19. mar 2012 Det er lang tid s: Stakkel hest, og jeg må sige at jeg er virkelig ked af det på dine vejne! smiley hmm, du har jo ventet 2 måneder ekstra hvis man kan sige det sådan... jeg ville nok vente 1 eller 2 måneder til, hvis pengene er til det.. måske sker der det bedste at han bliver god igen men bare er længere om at blive go igen!? smiley
    Men derefter... pyyh den er virkelig hård S;

• #2   20. mar 2012 det er svært.. men på et tidspunkt må man jo også være realistisk og tænke på hvad der er bedst for hesten.. skal man blive ved med at slæbe den igennem det ene og det andet og den måske går og har ondt bare fordi man ikke selv vil sige farvel, og fordi den måske blir rask.. man må huske på at en død hest lider ikke selvom det er hårdt.. så man må tænke over hvornår det er for hestens skyld og hvornår det er for en egens.. selvom det self er meget hårdt smiley

• #3   22. mar 2012 Det er virkelig svært at sige :I det er virkelig hårdt at miste en hest...Har selv mistet to..på det sidste halve år og der var ingen af dem der var over 15 smiley <3<3

• #4   24. mar 2012 Nu kan jeg ikke huske hvad det hedder, men har du prøvet det "massage" hvor de sender strømimpulser gennem hesten i det område hvor problemet er..??
    Min søster hjælper til et sted hvor det blev brugt på en vallak som var halt og havde gået halt i laaaaannnggg tid.. Det var også skulderen.. Han kunne næsten ikke strække sit ben fremad.. Efter én gang kunne de se forbedringer, og nogle gange senere var hans halthed væk og de måtte begynde en langsom genoptræning..

Kommentér på:
aflivning :´/

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce