{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Sorg.. {{forumTopicSubject}}

Jeg mistede min miniature i 2010
Han blev solgt til en der bor i nærheden af os, men efter nogle dage blev han solgt igen.. og nu ved jeg ikke hvor han er længere.. og han var virkelig min bedsteven..
Hans tidliger ejer sagde at han måske var blevet slagtet eller solgt, og hvis han lever nu så er han kun 3 år
Jeg føler virkelig at jeg ikke har en grund til at leve længere
Jeg kæmpede kun for mit liv pga Laban..
Han var mit et og alt..
og nu når jeg bare lige høre en lidt trist sang eller ser bileder af Laban, Så begynder jeg at stor tude helt vildt..
Jeg kæmper kun vidre på mit liv nu pga min anden hest..
Jeg følte bare at jeg skulle ud med det her..
For Laban var virkelig noget der betød alt i mit liv, og jeg har gået med denne sorg i snart 2 år.. og jeg kan bare ikke lade vær med at være ked af det..
jeg er aldrig glad længere eller fester eller noget..
Undskyld det blev lidt langt, men jeg følte bare det skulle ud..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sorg..
  • #1   29. mar 2012 Hej...

Er meget ked af det på dine vegne, og du har de dybeste tanker herfra.
    Ikke at vide hvor sin bedsteven er henne, må være forfærdeligt...

Men... Selvfølgelig har du en grund til at leve! Du kan ikke bare gi op. Tænk på alle de mennesker du sårer...! Ved dine forældre/veninder/venner at du har det sådan her? Kender alt for godt følelsen at gemme sig bag en en facade, men nogen gange er det godt bare at få snakket ud om tingene! Tro mig, det hjælper! Hvis det er du ikke har lyst til at dele det med dine veninder, fordi du er bange for at de ser ned på dig, eller de ikke forstår dig, så sank med dine forældre og spørg dem om du ikke nok må opsøge en psykolog da du har det meget svært, og har brug for en der bare lytter! Det hjælper at få snakket.

Men tænk meget over det med psykologen. Og fordi du har brug for at snakke med en psykolog betyder ikke du er svag, derimod at du er meget stærk og har indset at du har brug for hjælp.
    Masse knus og tanker,

Olivia smiley

• #2   29. mar 2012 Jeg har min bedsteveninde som lytter meget, men jeg føler bare at det ikke er nok.. og jeg har også snakket med mine forældre, men de lytter ikke til mig, de siger bare at jeg skal glemme ham, og jeg sidder vær aften og stor tuder, og jeg kan bare ikke sige at det er fordi jeg savner ham så meget..
    Jeg føler slet ikke at jeg har nogen grund til at leve mere, da Laban var min bedsteven.. og jeg føler virkelig at mit liv er blevet knust og mit hjerte er blevet revet itu..
    Jeg skal nok tænke over det med psykologen.

Bettina.<3

Kommentér på:
Sorg..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce