Blogger
28. aug 2004 Følger: 228 Følgere: 1403 Heste: 11 Emner: 870 Svar: 2.583
Et OPRÅB til alle BLOGGERE! {{forumTopicSubject}}
Hey!
Et lille OPRÅB til jer mange bloggere...
SÅ BLIV DOG VED! Jeg møder så ofte folk der skriver at de mangler læsere, og jeg elsker at læse blogge... Så jeg begynder ofte at følge med i små random blogs men ofte går der... Ja max 2-3 måneder, så stopper folk? Så gider de ikke mere..
Folk siger de ofte stopper fordi de ikke har læsere nok. Men det kræver altså ofte også ting at få læsere, selv har jeg 60.000 læsere hver måned på min blog men kan desværre ikke være medlem af bloggers delight fordi min blog er på engelsk.
Gode råd til at få flere læsere
(Det er jo subjektivt, men det er ihvertfald det der har virket for mig og de råd jeg fik da jeg startede
- Giv nu ikke op! Du får altså ikke mange blog læsere på 6 mdr!
- Få nu et ORDENLIGT design... Istedet for alle de der blogge der ligner alle andre blogge.. Det kan godt være man skal betale en smule for et godt design, men det er altså det værd.
- Hav et tema... de fleste vil gerne have blogs der har et tema, f.eks "Mode blog" "Musik blog" "Min dagligdag" "Photoblog" mv... og gør det tydeligt i bloggen.
- Hav et fængende navn.. Jegelskeratbloggefordijegersej.blogspot.dk er altså ikke et navn man husker, det er langt og man skal konsentere sig for at læse hva der står.
- Overvej kraftigt at bruge de 100kr. om året det koster at få et domæne.
Håber i kan bruge det.
I kan jo evt. tjekke forbi mine blogs.
www.CamillaStormont.com (Min dagligdag, den med de mange læsere)
www.MusicDreams.org (Musikblog, har ca. 16.000 læsere om måneden, står dog stille p.t pga. design skift)
okt 2008
Følger: 40 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 102 Svar: 641
I må også gerne kigge forbi min blog, hvor jeg har arbejdet rigtig meget på designet, og selv vil sige at jeg holder mig rimelig meget indenfor mit tema ;).
http://truet-art.blogspot.com/
okt 2008
Følger: 40 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 102 Svar: 641
Blogger
Følger: 228 Følgere: 1403 Heste: 11 Emner: 870 Svar: 2.583
Musicdreams.org er hostet af fanfusion med jeg bruger wordpress til at lave indlæg, redigere osv
Et OPRÅB til alle BLOGGERE!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside