{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Landsskuet i Herning. {{forumTopicSubject}}

Har du en goldhoppe og har lyst at være med på landsskuet er der nu mulighed for dette.

Goldhopper (hopper, der ikke foler i udstillingsåret), 4 år og derover kan udstilles. Hopper på 6 år of derover skal være kåret i et avlsforbund, der er tilsluttet Landsudvalget for Heste.
Hvis hopper på 4 og 5 år er kåret, skal det være i avlsforbund, der er tilsluttet Landsudvalget for Heste.
Til gangartskonkurrencen om skuets bedste brugshoppe kan alle goldhopper tilmeldes. Denne konkurrence foregår under rytter eller for vogn. Kat. 3 ponyer kan vises for lange liner. Hopperne rides i skridt, trav og galop, eller de kan vises for vogn eller lange liner (kat. 3) i skridt, trav og de skal tilbage trædning. Al fremvisning foregår efter dommernes anvisninger. Der tages hensyn til alder og race. Under rytter gives karakterer for skridt, trav og galop, samt opførsel / ridelighed. For vogn og i lange liner gives karakterer for skridt, trav og ”for tilbage trædning” samt for opførsel / manerer.

Jeg håber at flere vil benytte dette tilbud og være med til nogle super hyggelige dage i Herning fra d 5 – 7 juli. Husk sidste tilmelding er d 16 maj. Vi ses.

Husk også sidste tilmelding for show ryttere d 1 maj til mig. Vil du vide mere om at være showrytter så skriv gerne til mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af aftræk fra badeværelset i loft til taghætte 2.000 kr.
  • Vandinstallation til opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Skift af vaskemaskine 650 kr.
  • samling af sænke/hæve bord fra Jysk 625 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Landsskuet i Herning.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce