Er simpelthen så stolt! :') må lige dele det :') {{forumTopicSubject}}
heeeij hg
jae nu har jeg så haft min tinker tøs i lidt over et halvt år, og jeg er super glad for hende men hvis nogen har fulgt med i hendes profil vil i kunne læse hvad vi enlig har været udsat for, og hvor langt vi nu er nået :')
i får lige et kort stykke forklaret af hvordan hun var lige da jeg fik hende;
maja var virkelig sky og jeg kunne ikke nærme mig hende uden hun gik væk jeg kunne ikke engang lokke hende med godbidder, eller andet godt. og hun ville ikke have noget med mig at gøre over hoved! desuden var hun utrolig forsigtig og usikker og ekstremt følsom over for alt, altså næsten som en hest der aldrig har set skyggen af et menneske og virkelig ikke ved hvad den skal stille op med sig selv. men jeg begyndte laangsomt at hunne komme tæt på hende og så til sidst kunne jeg begynde at nusse hende ude på folden, men der var stadig problemer da vi var i boksen hun pressede sig selv op mod den fjerneste krog når jeg kom derind osv.
det var så et kort lille referat af hvordan hun var i starten.
men nu :') jeg er simpelthen så stolt af hende hun har virkelig rykket sig utrolig meget! jeg kan nu gå rundt om hende imens hun slapper af både i boks og på folden og andre steder, vi er kommet rigtig godt ind i et godt grundforløb af jordarbejde og lege og øvelser, det går bare fremad, og jeg kan gå direkte hen til hende på folden og hun møder mig med et lille brum og fremad rettede øre og hun skridter mod mig, det er simpelthen fantastisk! når jeg ser tilbage på det halve år der er gået kan jeg næsten ikke tro hvor langt vi er nået, og så sent som idag da jeg kom hen til leddet ved folden vrinskede hun helt vildt og kom løbende hen til mig og stod så hos mig i laaaaang tid :') og da jeg var inde i stalden vrinskede hun efter mig, da jeg havde hentet en sutteflaske til mit lille flaske lam vrinskede hun til mig inde fra boksen (havde lukket dem ind) jeg er simpelthen så glad!
måtte virkelig dele det med jer :')
- mette
jan 2009
Følger: 62 Følgere: 61 Heste: 10 Emner: 96 Svar: 567
aug 2009
Følger: 96 Følgere: 83 Heste: 8 Emner: 49 Svar: 259
mar 2008
Følger: 134 Følgere: 126 Heste: 2 Emner: 104 Svar: 779
Nu kører det bare
Men tillykke til jer!
aug 2009
aug 2009
aug 2009
nov 2011
Følger: 48 Følgere: 128 Heste: 9 Emner: 1 Svar: 1.555
Rigtig mange knus herfra!
aug 2009
Er simpelthen så stolt! :') må lige dele det :')
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside