{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

Brændsår i koden {{forumTopicSubject}}

Ja... Jeg var sverige søndag d. 22 April og hente min skønne gotlandsruss.. Men allerede efter to dage var Gabbe som han så fint bliver kaldt, helt afhængig af mig, jeg kunne ikke engang gå 10m væk for at hente sadel, trense, hjelm, strigler o. lign. så da jeg stod der til trav godt en uge efter med en hest der blev så jaloux når jeg gik hen til nabohesten, at hans sparkede den i flanken og på 2-3 bagerste ribben.. er det helt normalt at en hest kan blive så glad for en på 2 dage-1 uge? Ihvertfald bandt jeg ham til traileren da min veninde ikke gik rundt med ham når jeg var i løb som lovet.. ikke noget jeg er særlig stolt af at jeg bandt ham der.. for midt i alt stresseriet havde jeg ikke bundet ham ordentligt og han fik derfor løsnet tovet og bundet det rundt om alle fire ben, dog lå han pænt og min far så ham hurtigt og løsnede ham..

Nu står han så med et brandsår i koden, og er halt.. det er i bedring, men er der nogle af jer der har nogle ideer til at helbrede såret yderligere end en masse helosan og at pakke det ind når han står i boksen så han ikke får halm i det? Nu har han snart været halt i to uger, og jeg er ved at være desperat for at min lille baby skal blive rask igen.!

yderligere vil jeg spørge om om der er nogle af jer der ved hvorfor han mon kan være blevet så afhængig af mig, ved hans tidligere ejer havde han det som en ganske alm. pony.. og hvordan kan jeg få ham til at være lidt mindre jaloux? Forstå mig ret, jeg elsker ham og er glad for at han er glad for mig, men at jeg ikke engang kan være i nærheden af min anden pony der er godt ligeså jaloux er ikke helt nemt, Gabbe splitter alt ad når jeg ikke er i nærheden, og det er bare ikke lige fedt.. Håber i vil hjælpe mig selvom der står meget der nok ikke er helt nemt at tyde hele vejen..

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Brændsår i koden

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce