{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

næsten ingen hale? {{forumTopicSubject}}

Jeg har et hoppe plag på snart 2 år. I slutningen af vinteren og starten af foråret, var hendes hale pludselig "væk".
Hun havde før en rimlig tyk hale med god fylde, men nu er der kun få lange totter, og ellers er resten væk. Jeg ved ikke om min nye hest har været lidt efter hende og bidt den af, men mit problem kommer her;
Hvad gør jeg til sommer, fordi hun kan ikke vifte fluer og andre insekter væk, og hun skulle gerne til kåring om ét år, men der kan hendes hale ikke nå at være vokset ud.
Skal jeg købe noget ekstentions til hende over sommeren, og hvor kan man få det?
Pt får hun biotin ved siden af, for at hjælpe håret med at vokse.

Har i nogle gode ideer?
Her er nogle billeder af hendes hale: http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=369908

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  næsten ingen hale?
  • #2   15. maj 2012 hun går ikke længere på fold med ham, men jeg kan se at hun prøver at vifte fluerne væk, men det kan hun ikke, og det irritere hende, så overvejer evt ekstensions til hende, for at hjælpe hende. Kender nogle som gjorde det samme, og det var en god oplevelse for hesten, så uden at det skal være smart og flot, vil jeg bare gerne hjælpe hende smiley

• #3   15. maj 2012 heste kan ofte spise hinandens haler hvis de har orm, så måske den snden hest skal tjekkes. jeg har før hørt om folk der har hentet heste haler ved slagteren og fået sat hårene på med keratin, altså en slags extensions

• #5   16. maj 2012 den anden havde ikke orm, da de få tid inden også havde fået ormekur, og han var i god stand, hehe, men det vil jeg huske på, hvis det skulle ske igen smiley
    Det hjortetak olie, vil jeg lige se nærmere på, tak:)

Kommentér på:
næsten ingen hale?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce