Er bekymret for min veninde.. {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
Først vil jeg lige sige tak for at i gør denne her gruppe så dejlig, og så gider jeg altså heller ikke høre nogen dumme eller useriøse kommentare! Jeg har brug for nogle gode råd!
Jeg omtaler min veninde som X!
Okay here it comes:
X og jeg har været gode veninde siden 4 klasse, og vi har også været "bedsteveninder" Vi har da haft vores op og ned ture, men vi har altid fundet sammen igen! Hendes forældre er skilt, hun kan ikke lide sin papmor, og hendes far prøver at hjælpe hende så meget han kan men hun tager ikke imod det og skubber ham væk.. Hendes mor lover guld og grønne skove til hende og det bliver aldrig holdt! X laver ALDRIG lektier ! Det er ikke bare sådan et skip om ugen næ nej! Hun har aflveret EN ting i år!! Ellers har hun ikke lavet noget! Og jeg overdriver ikke! Hun pjækker meget ofte og er bare sammen med sine DRENGE venner.. Hun er måske ikke lige den smarteste i påklædningen, hun går i lårkorte shorts og bare arme (sådan lidt slutty måske) for meget makeup, og så har hun barberet sine øjenbryn af og tegner dem selv op.. men altså det er ikke så meget hvordan hun ser ud for det må hun da selv om? (selvom jeg da ikke gider at følges med sådan en sminkedukke på gaden(sorry 2 say.) ) Men altså hun er 14 ellers er hun vist lige fyldt 15 .. Og hun har været i seng med SÅ MANGE drenge at jeg ikke drømmer om det.. Og hun har bare den holdning at hun ikke behøver at havde gode karaktere i skolen fordi hun skal være frisør.. men altså WAKE UP WOMAN hvem vil frisøren helst havde? En med topkaraktere eller en med 00 og 02 hele vejen igennem.. Jeg er meget bekymret for hende nu, og for hendes fremtid, jeg har prøvet at tilbyde min hjælp, men hun vil tydeligvis ikke havde den, kan virkelig ikke holde hende ud mere..
Skal jeg snakke med hendes mor? Eller far?
Håber i kan komme med et godt råd!
Knuus!
jan 2009
Følger: 51 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 201 Svar: 1.945
Og hvis du virkelig var så gode veninder med hende, ville du være ligeglad med hvordan hun ser ud. Desuden må hendes forældre jo have en idé om hvad der foregår, da de trods alt kan se hendes påklædning og lærerne kontakter ofte forældrene når man ikke laver sine ting.
maj 2009
Følger: 93 Følgere: 89 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 556
- Du kan intet gøre end at være der for hende. Men som en rigtig veninde bekymre du dig om hende!
aug 2007
Følger: 77 Følgere: 71 Heste: 8 Emner: 426 Svar: 2.110
sep 2010
Følger: 30 Følgere: 28 Heste: 2 Emner: 50 Svar: 320
Jamen hun har jo brug for hjælp, hvis hendes forældre ikke kan tage ordenligt fat i hende?!
Men tak ellers!
aug 2007
Følger: 77 Følgere: 71 Heste: 8 Emner: 426 Svar: 2.110
maj 2009
Følger: 93 Følgere: 89 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 556
- Jeg blander mig ikke. Fuck hendes stil, hun er bare skøn indeni.
Tror du må lære at leve med det :-))
sep 2010
Hmm jeg kommer bare til at tænke på alt det der kan ske, alt det der er sket, hvor meget hun har ændret sig , hver gang jeg ser på hende.. syntes bare hun fortjener en extra chance og det syntes jeg bare heller ikke hun får! og det vil jeg så gerne give hende, men hun virker bare sådan "ikke intra.."
sep 2010
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 6 Heste: 3 Emner: 134 Svar: 1.195
Desuden tvivler jeg på hun har været i seng med så mange, hvis hun overhovedet har mistet sin mødom. Der er mange piger på hendes alder, der synes de er rigtigt seje hvis andre tror de opfører sig som ludere (al omtale er god omtale). Der er meget få singledrenge på hendes alder der er sexuelt aktive, og tvivler virkelig på at hun kan finde så mange ældre fyre. I sidste ende er der ikke rigtigt nogen der tænder på det slutty look.
Det er selvfølgeligt rigtigt godt af dig at du bekymrer dig for hende, men det eneste der kan gøre noget nu, er at lade hende få sig en læresteg, og bare blande sig uden om, indtil hun gør
sep 2010
Tusind tak for hjælpen! Ville bare lige havde det her sat på plads! En gang for alle..
Er bekymret for min veninde..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside