Succeshistorie - seperationsangst. {{forumTopicSubject}}
Måtte lige dele en lille succeshistorie med jer :')
Min hest Charlie har meget voldsom seperationsangst og i dag ville jeg så prøve at trække ham væk fra folden hvor hans foldmakker, Harm gik. Det har været sådan at jeg ikke har kunnet trække Charlie ét skridt væk fra andre heste uden han begyndte at hoppe rundt.. Da vi gik langs folden i dag trippede han lidt fordi Harm gik på den anden side, så jeg vendte om for at sikre mig han ikke stak af. Men tænkte så at jeg ville prøve at gå forbi leddet og videre, og Charlie fulgte bare med som en lille hund!! Jeg roste og roste mens vi gik og da vi så var halvvejs nede af alléen ville jeg vende ham om fordi der stod nogle og arbejdede længere fremme - men nej! Charlie gider da ikke tilbage, han vil videre
Så vi går videre helt ned til vejen inden jeg så stopper mens legen er god og går tilbage
Kunne godt mærke han gik lidt tæt hvis han blev bange, men han stoppede ikke op én eneste gang - han gik bare derudaf!! Den anden hest Harm vrinskede efter ham men Charlie var fuldstændig kold! Er sååå stolt af ham :') Det var et KÆMPE skridt!
- Til jer der har eller har haft heste med seperationsangst vil I nok forstå min glæde over denne lille oplevelse ;')
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.066
Jeg glædes nærmest dagligt over min hest som altid bare kan tages ud på gåtur alene og også kan blive alene tilbage på folden. Det er simpelthen så meget værd i ens hverdag at hesten kan det!
okt 2009
Følger: 66 Følgere: 65 Heste: 1 Emner: 177 Svar: 1.832
Ja det er virkelig meget værd! - og det er godt du værdsætter det! For man kan nemt komme til at tage det som en selvfølge
sep 2008
Følger: 66 Følgere: 64 Heste: 3 Emner: 90 Svar: 1.727
okt 2009
Følger: 66 Følgere: 65 Heste: 1 Emner: 177 Svar: 1.832
Tusind tak Maja
Ane: Mange tak
Succeshistorie - seperationsangst.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside