{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Hjemme igen, dejlig genforening med flok! {{forumTopicSubject}}

Det er sådan, at min dejlige Jessey har stået på rideskole siden september, og i dag trak en veninde og jeg hende så hjem. Hendes bror, James, og hende er pot og pande, og total uadskillelige! De har gået på fold sammen som fold og stået i boks sammen og alt muligt i 5 år, så da vi kørte Jessey til rideskolen var jeg faktisk bange for, at James ville gå ned med stress, fordi han virkelig er nært knyttet til Jessey. Men så i dag da jeg trak hende hjem og vi nåede til vores fold, vrinskede hun, og James kom styrtende ned at bakken mens han vrinskede helt vildt! Han så simpelthen så glad ud, jeg har aldrig set en hest med sådan en gnist i øjet! Jeg er meget følsom, så jeg fik da helt tårer i øjene! :')
Jessey begyndte da ogs helt at trave på stedet, og ville bare ind til James med det samme! Det kom hun så ogs, og så styrtede Jessey og resten af vores heste ellers rundt på folden! smiley
Så nu hænger James op af hende, og vi har en hingst gående på en fold sammen med vores ene hoppe, og den må Jessey i hvert fald IKKE snakke med for James! Det er kun hans hoppe! Og sådan var han også sidste sommer, og det er ogs den samme hingst, det synes jeg er lidt sjovt. At han kun vil have Jess for dig selv smiley
Undskyld det blev lidt langt, men synes lige I skulle høre det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hjemme igen, dejlig genforening med flok!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce