256 visninger
|
Oprettet:
Hej venner :') {{forumTopicSubject}}
Jeg har savnet jer lidt, men jeg har her på det sidste ikke rigtigt haft overskud til noget som helst og har bare været stresset
Men jeg savner jeres company og støtten og fjollerier! (og ikke mindst vores ligegyldige samtaler)
Jeg håber i går og har det godt! :')
Hvis i spørger mig så kan jeg sige, fint nok, men det svinger både godt og dårligt, men jeg har fået lavet en film og det plejer at hjælpe på mig
http://www.youtube.com/watch?v=oye4LXPTRfQ&lc=KJEf_c1EACLGMTLeJJBvFrZEgkMAu16lMgzrRLSsc1I&feature=inbox
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 21 Heste: 1 Emner: 201 Svar: 814
Selv har jeg det bedre nu end for et halvt år siden. Har droppet kontakten til "dem-I-godt-ved". Jeg er i løbet af de sidste måneder blevet stærkere, hvor jeg har overskuddet til at sige: "I don't care" og samtidig mene det! Egentlig utroligt så mange gange jeg er genopstået efter at have været så langt nede
Jeg har dog stadig kontakt med Twilightverdenen via Guri, Toni, og Daniel (Cudmore) samt nogle andre fans (en af dem vil sende mig noget popcorn pulver med white cheddar og ranch (noget med kærnemælk) smag fra USA, så jeg kan smage det)
Efter sommerferien skal jeg i gang med min konkurrenceridning igen, hvor jeg jo både vil deltage i stævner i ind- og udland.
Så har jeg også travlt med de sidste forberedelser til BloodyCon og min søsters bryllup, som begge foregår i denne måned.
Så alt i alt går det okay godt. Jeg har selvfølgelig dage, der er mindre sjove end andre, men jeg kommer da igennem dem, netop fordi jeg fokuserer på de ting jeg glæder mig til.
Jeg er glad for at have lært jer at kende, ville ikke have kunnet undvære al det pjat, hygge og støtte, man får i vores lille "gruppe"
Jeg glæder mig til vores fælles BD2 biotur og rideweekenden næste år!
Det er en flot video, Abso! Kan godt lide, at du har lavet den i sort/hvid. Det giver videoen den rette stemning!
jul 2007
Følger: 134 Følgere: 159 Heste: 2 Emner: 280 Svar: 2.374
Man overrasker virkelig nogen gange een selv!
Men det er godt at høre at du, endnu, engang er kommet op igen! :')
De popcorn lyder gode! Jeg har kun smagt dem der hedder "poptarts" de minder meget om hindbærsnitter, men de her skal i mikroovenen og så er de lidt mere specielle.
Generelt har de nu noget meget sjovt mad derovre!
Det glæder mig også at høre at du har skilt dig af med de dårlige typer der! og har beholdt stadig nogen af dine gode kontakter, som glæder dig!
Stine lige meget hvad, du er en person der fascinerer mig! Der er så mange ting der er blevet lukket ned for dig, men alligevel lever du virkelig livet! Du tager ud på eventyr og oplever verdenen og samfundet og den erfaring gør dig så vis!
så respekt!
Ja jeg er simpelthen også så glad for denne her gruppe!
Også fordi vi er så enormt meget forskellige, alligevel kan vi holde hinanden ud og det er ikke noget man ser hver dag!
Ja jeg VIL med den her gang!
Årh tusind tusind tak! :')
okt 2010
Følger: 35 Følgere: 31 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 1.014
feb 2008
Følger: 107 Følgere: 99 Heste: 7 Emner: 101 Svar: 2.869
Jeg har selv haft ret meget stres og udmattelse for tiden... Men det går liiidt bedre nu. Er bare træt -.-
Min nye part er bare dejlig! Som i; Virkelig, viiiirkelig dejlig!
Og min kæreste er bare... Stadig... ÅRH jeg er endnu mere væk i ham xD Elsker virkelig den dreng!... Ups, mand, han er 18... xD
Får hele tiden 12 i skolen xD (En skole jeg kan LIDE! Ö)
Og så skriver jeg nærmest manisk hver dag, og læser helt sindssygt for tiden, hvis jeg ikke er sammen med Mike eller ude hos hesten!
Jeg er faktisk blevet glædere og er mere i harmoni med mig selv end jeg har været de sidste år... Det er dejligt! Lidt (meget) forvirrende, men dejligt!
jul 2007
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 21 Heste: 1 Emner: 201 Svar: 814
Ja, nu må vi se hvad fremtiden bringer. Jeg ved dog, at i den nærmeste fremtid skal jeg være frivillig i ECCO Walkathon, begynde på min konkurrenceridning igen og så er jeg begyndt planlægningen af en backpackertur til næste år (det vil foregå på et tidspunkt, hvor der ikke er stævner, for antallet af stævner er ikke ligeså mange som DRF's stævner). Hvorhen ved jeg ikke endnu. Men sådan et sted som Azorerne er ikke umulig (vilde vandfald & andet ekstremt flot natur, ridning og hvaler & delfiner)
jul 2007
Wauw det lyder fantastisk spændende!
Det er sådan noget jeg bare SKAL når jeg bliver ældre!
Hej venner :')
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside