426 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Underligt navn men"
UNDERLIGT !
jeg red Dundee for en mand hvis navn jeg ikke nævner da jeg ikke ved om det er udhængning, nå man han skal i tv i aften fordi han er en svindler, der værste er at jeg havde det for fornemmelsen at de...
jeg red Dundee for en mand hvis navn jeg ikke nævner da jeg ikke ved om det er udhængning, nå man han skal i tv i aften fordi han er en svindler, der værste er at jeg havde det for fornemmelsen at de...
Skrevet af: -Christina Domino * - 8. maj 2008
Underligt!xD
Ja underligt og underligt men altså jeg så en film ifag eller en serie i tv´et og ja der var en der hed Malik til efter navn!xD og en der hed Liam heh..! syntes det var lidt sjovt og havde bare lige ...
Ja underligt og underligt men altså jeg så en film ifag eller en serie i tv´et og ja der var en der hed Malik til efter navn!xD og en der hed Liam heh..! syntes det var lidt sjovt og havde bare lige ...
Skrevet af: Rebecca Johansen - 5. maj 2012
Hemmeligt nr. underligt!!!!?????
En gang i mellem er der en der ringer til mig på hemmeligt nr. jeg tager telefonen og siger mit navn, og efter 2 sek. ligger personen røret på. Det sker sådan men 3-4 dages mellemrum, og jeg kunne f...
En gang i mellem er der en der ringer til mig på hemmeligt nr. jeg tager telefonen og siger mit navn, og efter 2 sek. ligger personen røret på. Det sker sådan men 3-4 dages mellemrum, og jeg kunne f...
Skrevet af: C. Rasmussen, Military; Can You Handle It? . - 25. jun 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
- Opsætning af dampspærre 800 kr.
- Solid dæk sæt på 400 kr.
- Rengøring 500 kr.
- Installation af loftslampe 645 kr.
- Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.
aug 2011
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 30 Svar: 250
dec 2011
Følger: 19 Følgere: 19 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 198
okt 2010
Følger: 51 Følgere: 49 Emner: 83 Svar: 267
okt 2010
Følger: 51 Følgere: 49 Emner: 83 Svar: 267
apr 2011
Følger: 55 Følgere: 61 Heste: 8 Emner: 44 Svar: 472
Underligt navn men hvad er den værd? :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside