{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.898 visninger | Oprettet:

sende besked til person man ikke er ven med, fb {{forumTopicSubject}}

hej piger smiley
i går sendte jeg en venneanmodning til en fra min rideskole som lige havde fået facebook, hun har så hverken accepteret den eller slettet den endnu, der står bare 'venneanmodning afsendt' det gør ikke noget at hun ikke har accepteret den for jeg er ikke sikker på at hun ved hvem jeg er, jeg ville så sende hende en besked fordi at jeg også har noget andet at fortælle hende men det kan jeg ikke?
plejer det at være sådan at man ikke kan sendre beskeder til dem man har sendt en anmodning ting? for man kan vist godt til dem man ikke har sendt en venneanmodning til

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sende besked til person man ikke er ven med, fb
  • #1   8. jun 2012 under indstillinger kan man selv vælge om man vil have at andre man ikke er venner med at kan sende beskeder til en. så det er ikke sikkert at du kan sende til hende.

• #2   8. jun 2012 okay tak for hjælpen, kunne godt forestille mig at hun har gjordt det sådan at det kun er venner der kan skrive til hende, for hendes profil er helt låst, så det er nok derfor smiley

er kun på rideskolen om torsdagen og det er hun også, så hun sagde det i går, det var sådan jeg fandt ud af at hun havde fået facebook smiley så kan ikke rigtig snakke med hende smiley

Kommentér på:
sende besked til person man ikke er ven med, fb

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce