{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

beskyttelses boots? {{forumTopicSubject}}

Jeg træner lige nu en ung hoppe som smeder utroligt meget i traven, både under rytter og i jordarbejde, og jeg er bange for at hun kommer til at gøre skade på sig selv. Så nu leder jeg efter et sted hvor jeg kan finde nogle gode boots eller klokker uden vægt til en rimelig pris. Det er vigtigt at de sidder tæt og ikke forstyrrer hende.
Hvad kan i anbefale mig? I må meget gerne smide et link.
Mvh Julie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  beskyttelses boots?
  • #1   24. jul 2012 Almindelige klokker sidder ikke tæt til og vil forstyrre hende alt for meget når hun bevæger sig.

• #2   25. jul 2012 Alm quarterboots, træder hun under skoen eller op over skoen hvis du forstår, hvis det er under skoen sker der intet, og tit er det pga. At traven er ubalanceret, så træning vil kunne klare det er det over skoen vil jeg mene at quarter boots vil kunne løse dit problem, jeg har erfaret at det i de fleste tilfælde kan trænes væk smiley

• #4   25. jul 2012 Jeg har ærlig talt ingen ide om hvor hun træder, men hendes trav er ufattelig ustabil, så det kan meget vel være begge dele. For bare et par måneder siden kunne hun slet ikke trave.

Kommentér på:
beskyttelses boots?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce