{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.569 visninger | Oprettet:

Oplevelse/erfaring med Blue Hors B-Express?(-: {{forumTopicSubject}}

Hej HG!:-)

Hvad er jeres erfaring med Blue Hors B-Express??(-:

Fks:
-Hvis i har brugt det til en hest som ikke ville smide pelsen, hvor lang tid gik der så før i kunne se et resultat?

-Er det velsmagende for hesten eller nægter den at "spise" det?

Osv osv...

Håber at i forstår mit spørgsmål!:-)

På forhånd tak for hjælpen!(-:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oplevelse/erfaring med Blue Hors B-Express?(-:
  • #1   25. jul 2012 det smager af sukker syns jeg..
    Brugte b express til at få min hest op i tempo og det virkede.. mener nu ellers ikk det kan bruges til at øge pelstab.. mener det er E vitaminer der skal til der.. men er ikk sikker..


  • #2   25. jul 2012 Jeg fik min hoppe hjem efter 5 måneders udlån tung, fejlernæret og med svamp i pelsen. Nogle steder var hun pelsløs og andre alt for lang pels hunniske kunne smide.

    14 dage efter kuren er tydeligt fremskridt - hesten er super pæn igen i pelsen efter en måned. Jeg kørte hend 2 måneder på kuren.

    Dog fik min unghest samtidig og hun blev også pænere - men det en ren energibombe. Hold da op - bare en ting man skal være opmærksom på.


  • #4   25. jul 2012 Tynd skulle der stå- ikke tung smiley

  • #5   25. jul 2012 Min plag har tabt sin grimme følpels efter 14 dages dosering 2 gange dagligt.. Var ikke lige helt opmørksom på hvorlang tid efter hun var 100 % bedre..
    Begge mine Older elsker det fra bluehorse.. (sukker smag). Så de vil gerne æde det rent.. hehe..


  • #6   25. jul 2012 jeg brugte b-ekspres til min gamle låne hest.

    hun tabte sin pels bedre, jeg ved ikke om det gik meget hurtigere. men synes det var mere jævnt og hun beholdte sin glans.

    hun elskede smagen, hun fik den i krybben uden andet, og hun mæskede den bare i sig


  • #7   25. jul 2012 jeg har også gode erfaringer med det, min hoppe havde en mat og træls pels, samtidig med at jeg syntes hun stressede en lille smule når hun skulle flyttes.
    Jeg syntes det virkede og jeg bruger det stadig til at give en kur i ny og næ


  • #8   26. jul 2012 Aint got bigger problems< 3 :
    Blue Hors B-Express bruges bl.a.
    * Til heste der mangler energi samt ved pelssætning og fældning.
    (link fjernet)

    Jeg har ikke erfaringer med Blue Hors B-Express, men jeg har gode erfaringer med andre B-vitamin-kurer.



  • #9   26. jul 2012 Det smager skønt : )
    Dufter så godt, at jeg lige måtte smage på det en dag ; )

    Jeg har haft give det i de perioder hvor mine heste voksede meget, der har det virket godt.
    Har også haft brugt det , når de smider vinterpelsen , men de har ikke fået så meget af det, da de får B-vitamin igennem deres ølgær.



  • #10   30. jul 2012 helt klart et superprodukt.
    vi har i de sidste 3 år brugt det til vore heste op til og under show- og kåringsperioderne.
    Det er helt klart en fast del af vores klargøringsproces.


  • #11   30. jul 2012 Har hørt mange steder at pelsen skal være pænt tyk/lang før at B-express virker, passer det???(-:

    Hvad med Blue Hors Feed Suport har også hørt at det skulle være godt til pelsen?(-:


  • #12   30. jul 2012 Nej, det passer ikke smiley
    B-vitamin-kur virker ikke for at få en glasfuld pels, men har hesten ikke dette, kan det være fordi den mangler b-vitamin. Så tænk den anden jeg rundt smiley

    Blue Hors Feed Suport er hørfrøolie - vegatabilsk fedt fra frø og planter er gavnligt for pelsen og huden, så ja, det er korrekt.


Kommentér på:
Oplevelse/erfaring med Blue Hors B-Express?(-:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce