{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Hjælp til historie (paraply eller ej) {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg sidder og skriver på en historie smiley
Nu er jeg nået til en episode, hvor jeg synes jeg har lyst til at tilføje en paraply (ja, det lyder mærkeligt! smiley ).

<i> Der er "langt" til skole. Det vil i mit tilfælde sige ti minutter til fods. Det er langt, når min gamle skole kun lå en gade væk. Jeg synes jeg går i evigheder, men pludselig er der noget, der fanger min opmærksomhed. En høj, spinkel kvinde med mørkt kastanjebrunt hår. Hun har en stor lædertaske over skulderen. Der er et eller andet ved den, der gør, at jeg straks tænker "skoletaske". Hun har lange, sorte støvler med en lille hæl på. Hendes hår bølger uden at krølle rigtigt, og det vipper lidt op og ned, når hun går. Hun går cirka 50 meter foran mig på det samme fortov som mig. Hun har et par stramme sorte bukser på og en figursyet sort jakke med et bælte. Jeg ved ikke hvad det er, men der er et eller andet ved hende, der virker bekendt.

Pludselig stopper hun op. Jeg fryser til is og står brat stille. Hun vender sig om, som om hun ved, at hun er blevet iagttaget. Jeg stirrer lidt skræmt på hende. Hun smiler bare venligt.

"Hej" Hun lyder også venlig. Jeg ser forsigtigt op og får øjenkontakt med hende. Jeg får kuldegysninger.

"Kom, du kan følges med mig. Vi skal samme sted hen" Hun rækker en hånd frem mod mig. Jeg ryster en gang på hovedet og kommer til mig selv. Alligevel kan jeg ikke gå hen til hende. Hun smiler forstående og går hen i mod mig. Der er et eller andet ved hendes gang. Hun svanser eller svæver ikke afsted, men hun sjosker heller ikke. Hendes gang kan ikke beskrives. Hun kommer bare helt bogstaveligt gående. </i>

Synes i at jeg skal lade den fremmede dame på fortovet få en paraply med? Så sørger jeg selvfølgelig for at det regner smiley
Jeg er i tvivl, fordi hendes især hendes hår er en vigtig detalje til senere smiley

// Anna :o)

Undskyld det blev lidt langt! :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til historie (paraply eller ej)
Kommentér på:
Hjælp til historie (paraply eller ej)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce