Trælse drømme om kæresten :/ {{forumTopicSubject}}
Hej
Her for nogle dage siden drømte jeg en træls drøm om kæresten
Det var noget med, at han skulle hen til nogen af sine venner, og det var altså meget vigtigere end mig, så jeg kunne jo bare hygge(have sex), men en af hans andre venner, som ikke skulle med ham og de andre
Det var helt ok for ham..
Og i nat drømte jeg, at vi var i sommerhus eller noget, med hans familie. Men han var pludselig væk, og da jeg fik fat i ham, var han fuld, og sagde at han altså ikke kom hjem og sov osv.. Sådan havde det åbenbart også været aftenen før. Så jeg blev meget sur og kastede min mobil ned i gulvet, og hans familie kiggede på mig som om jeg var vildt mærkelig...
Hvorfor drømmer man sådan nogle drømme? Jeg er sådan helt ked af det når jeg vågner efter sådan en drøm...
Jeg har fortalt ham om de to drømme, men tror måske bare jeg skulle have holdt min mund, for han sys vidst ikke det er fedt jeg drømmer sådan noget om ham. Kan jeg oss godt forstå.
jul 2007
Følger: 64 Følgere: 123 Heste: 6 Emner: 315 Svar: 2.337
Jeg har selv haft mareridt, så at sige, om min tidligere kæreste (da jeg var sammen med ham) om at han var mig utro.. og det kunne stå på i mange nætter i træk, hvor jeg vågnede op og græd helt vildt - og bare havde lyst til at pande ham en. Det var så langt ude, så jeg til sidst begyndte at tjekke hans SMS'er, fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle tro på. Men jeg fandt heldigvis intet!
nov 2011
Følger: 353 Følgere: 411 Heste: 8 Emner: 65 Svar: 501
okt 2004
Følger: 34 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 316 Svar: 1.061
Bare ikke rart at min underbevidsthed driller på den måde
Inden vi blev kærester, så vi bare hindanden sådan lidt løst fordi han ikke var klar til en kæreste osv.. og der fik jeg pludselig en fornemmelse af at han havde fundet en anden, og drømte vidst oss om det. Det viste sig at min underbevidsthed havde ret
Men det endte dog alligevel med at det blev ham og mig (lang historie) og vi har været sammen i snart 9 måneder nu, og ved han elsker mig og jeg elsker oss ham, så tror ikke der er noget
Trælse drømme om kæresten :/
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside