{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Trælse drømme om kæresten :/ {{forumTopicSubject}}

Hej

Her for nogle dage siden drømte jeg en træls drøm om kæresten smiley Det var noget med, at han skulle hen til nogen af sine venner, og det var altså meget vigtigere end mig, så jeg kunne jo bare hygge(have sex), men en af hans andre venner, som ikke skulle med ham og de andre smiley Det var helt ok for ham..

Og i nat drømte jeg, at vi var i sommerhus eller noget, med hans familie. Men han var pludselig væk, og da jeg fik fat i ham, var han fuld, og sagde at han altså ikke kom hjem og sov osv.. Sådan havde det åbenbart også været aftenen før. Så jeg blev meget sur og kastede min mobil ned i gulvet, og hans familie kiggede på mig som om jeg var vildt mærkelig...

Hvorfor drømmer man sådan nogle drømme? Jeg er sådan helt ked af det når jeg vågner efter sådan en drøm...

Jeg har fortalt ham om de to drømme, men tror måske bare jeg skulle have holdt min mund, for han sys vidst ikke det er fedt jeg drømmer sådan noget om ham. Kan jeg oss godt forstå.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trælse drømme om kæresten :/
  • #1   27. aug 2012 Jeg har ikke svaret på hvorfor man drømmer sådan.. men det kan jo være at det ligger i ens underbevidsthed.

Jeg har selv haft mareridt, så at sige, om min tidligere kæreste (da jeg var sammen med ham) om at han var mig utro.. og det kunne stå på i mange nætter i træk, hvor jeg vågnede op og græd helt vildt - og bare havde lyst til at pande ham en. Det var så langt ude, så jeg til sidst begyndte at tjekke hans SMS'er, fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle tro på. Men jeg fandt heldigvis intet! smiley

• #2   27. aug 2012 Det er jo bare drømme. ;P

• #4   27. aug 2012 NOW: Jeg vågner oss lidt med følelsen af at han er utro, når jeg har haft sådan en drøm, og kan få helt lyst til at tjekke op på det. Men stoler på ham og tror ikke der er noget.
    Bare ikke rart at min underbevidsthed driller på den måde smiley
    Inden vi blev kærester, så vi bare hindanden sådan lidt løst fordi han ikke var klar til en kæreste osv.. og der fik jeg pludselig en fornemmelse af at han havde fundet en anden, og drømte vidst oss om det. Det viste sig at min underbevidsthed havde ret smiley Han havde fundet en anden pige.
    Men det endte dog alligevel med at det blev ham og mig (lang historie) og vi har været sammen i snart 9 måneder nu, og ved han elsker mig og jeg elsker oss ham, så tror ikke der er noget smiley

Kommentér på:
Trælse drømme om kæresten :/

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce