{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.222 visninger | Oprettet:

Kæreste "synes godt om" en anden piges billede hele tiden + ..... {{forumTopicSubject}}

Hej piger.. jeg har en rigtig dejlig kæreste som jeg idag, har været sammen med i 11 måneder. det er sådan at han for flere måneder siden/lang tid siden synes godt om 2 af en anden piges billeder(profilbilleder). jeg spurgte om hvem hun var. bare sådan for interessens skyld.. og han svarede at det bare var en gammel veninde.. nå. fint nok. smiley

idag trykkede han så "synes godt om" på et billede mere og så trykker jeg for at se billedet, trykker et par billeder tilbage hvor jeg ser at han har "synes godt om størstedelen af hendes profilbilleder, plus at sidst i juni måned have kommenteret med "sweetness" til et af dem..

jeg går meget om i sådanne ting, fordi han selv er sådan med at han spørg om hvem de forskellige er osv. hvilket jeg synes er fint. han har meget imod at når man har en kæreste så et kommentere meget søde ting til det andet køns billeder, hvilket jeg synes er helt normalt at man ikke gør det.. vi er idag uvenner, og er nu oppe i et kæmpe skænderi, hvor han skriver at det virker som om jeg havde en anden osvosv. og da jeg selvfølgelig aldrig kunne finde på at være utro, skrev jeg "nej, men i lige måde." og han vil gerne vide hvad jeg mener med det...

han har før, for ca 7 måneder siden skrevet alle mulige ting til en pige, simpelthen utroskab over nettet, som min veninde så dengang, fandt og sendte til mig og der kom han med en lang undskyldning om at det var en ven der oprettede en profil om ham og havde en opgave om hvordan man kunne score på nettet. men det var tydeligt at det var ham, da de/han havde skrevet de samme ting, digte til pigen som til mig (en anden pige.) jeg tilgav ham dengang. og har virkelig på fornemmelsen af at der er noget med hende her den "nye pige".

ud over det, drømte også for ikke ret lang tid siden at han var hende utro, to nætter i træk..

så nu vil jeg høre jeres mening? skal jeg tage fat i det her nu? eller bare glemme det? hvad ville I gøre? smiley

knus...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Kæreste "synes godt om" en anden piges billede hele tiden + .....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce