{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.980 visninger | Oprettet:

Gjord der forhindrer sadlen i at glide frem! {{forumTopicSubject}}

Er det nogle som kender en slags "antiglid" gjord, der gør at sadel har svært ved at glide frem?
Det er et meget stort problem med min pony, da hun bare har en kuglerund bygning omrking maven, selvom hun overhovedet ikke er tyk. Det er bare sådan hun har bygget. Derfor er jeg nød til at gøre noget så sadlen ikke glider frem og trykker hende forkert.

Så kender i nogle gjorde??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gjord der forhindrer sadlen i at glide frem!
  • #2   21. sep 2012 Bananformede gjorde er tit rigtig gode. Eller et almindelig antiskrid underlag under kan altså gøre underværker smiley

• #3   21. sep 2012 Jeg har lige købt en, da jeg har samme problem med min pony, dog fordi han ikke er så markeret.
    Du kan købe en i Tika, til 499,- - jeg har endnu ikke haft mulighed for at teste den selv, og se om det bare at indbildning.
    Men det er en buet LÆDERgjord(som gør den ikke bare retter sig ud og bliver lige igen)
    (link fjernet)

• #5   21. sep 2012 #Team VRK! Maria Louise : Jeg vil helst ikke bruge halerem, da jeg også skal kunne ride stævner med sadlen, og synes ikke at det ser så fix ud med halerem i LB klasser smiley

Ballonfisken: Jeg har et antiskridt underlag som har hjulpet rigtig meget. Men det er stadig ikke nok. Jeg har også godt hørt om en banangjord og at de skulle være rigtig gode. Så det overvejer jeg også stærkt smiley

Vicki & Rasmus | TEAM VIHVA : Det ser ud til at være en god mulighed, med den gjord du linker til smiley

• #6   21. sep 2012 Luna & Bettemus: Vi har haft en uddannet sadelmager til at hjælpe med at finde den rigtige sadel og omstoppe den. Men min pony har bare en meget mærkelig form og er derfor svær at finde sadel til smiley

• #7   21. sep 2012 Hvis sadlen glider så meget frem passer den ikke din pony/hest

• #10   21. sep 2012 Bare fordi det er en uddannet sadelmager betyder det ikke at vedkommende er god. Jeg har efterhånden hørt en del historier om uddannede sadelmagere der bare lavede et lortearbejde for folk smiley Jeg ville også sige at det lyder som om sadlen ikke helt passer. Hvor lang tid siden fik i den rettet til? smiley

• #12   22. sep 2012 Vi har lige haft en ude at se på min sadel, og det er blevet bekræftet at den ligger næsten perfekt på ham, men har lidt bagvægt, som vi kan lægge en gelékile, for at den ligger super. Så vi kan godt bruge gjorden.
    Få en til at se på din sadel før du køber en gjord der holder den på plads, ellers får hesten bare rygsmerter istedet. smiley

• #13   22. sep 2012 Min part har et rigtig dumt sadelleje, så hendes sadel glider også meget nemt frem, men vi har et specielt underlag til at ligge nedenunder sadlen og selve underlaget, så glider den ikke så nemt frem... kender ikke nogen gjord smiley

Kommentér på:
Gjord der forhindrer sadlen i at glide frem!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce