{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilkøre shetter sulky eller 4-hjulet?
  • #1   7. okt 2012 Okay, hvorfor vil du sige to-hjulet?

• #2   7. okt 2012 for mig afhænger det af hvilken vogn du har adgang til (altså hellere end ordentlig 4-hjulet end noget halvskummelt 2-hjulet om omvendt)

Jeg synes nu ikke styringen er bedre med en to-hjulet, tværtimod, da hesten oftest kan have mere plads mellem stængerne, og derfor ikke tvinges til at dreje via "bagpartslignende bevægelse"

Omvendt kan en 4-hjulet, hvis den er underdrejet, vælte henover forakslen, skulle hesten smutte og dreje skarpt.

Jeg synes ikke det er afgørende om vognen har 2 eller 4 hjul, men det ER adgørende at der er tale om en ordentlig og sikkerhedsmæssigt forsvarlig vogn

Og da det nu er små shettere, vil det i de fleste tilfælde give sig selv at vognen bliver 2-hjulet, ganske enkelt fordi de 4 hjulede i langt de fleste tilfælde er for tunge til en ensspænder lille-bitte pony

• #3   7. okt 2012 Okay, det giver også god mening med at en to-hjulet følger lige efter... Tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Tilkøre shetter sulky eller 4-hjulet?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce