{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
390 visninger | Oprettet:

Fotoshoot med Trine i skoven - Portrætter! {{forumTopicSubject}}

Var en tur i skoven med Trine i går, hvor vi legede lidt med at tage nogen billeder i forskellige stilarter. Stod for make-up og fotografering og hun for modeldelen. Hun er ikke ligefrem rutineret, men synes at hun gjorde det rigtig godt! Hvad synes I? Har udvalgt et fra hver "stil" vi lige prøvede.

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

Kritik og ris/ros modtages gerne!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotoshoot med Trine i skoven - Portrætter!
  • #1   22. okt 2012 Kan rigtig godt lide nr. 1. Det er vildt dejlige farver og passer rigtig godt til årstiden! smiley
    De andre er også gode, men for mig ret almindelige, og kunne egentlig være taget på et hvilket som helst tidspunkt. Til efterårsshoots fortrækker jeg klart dem med farver, da efteråret jo har så mange flotte farver at bruge smiley

Men de er flotte, og s/h gir en go effekt. Måske jeg ville gøre skyggerne mere støvede, så billederne nærmest får en retro-effekt. ELLER måske markere lyset mere, ved at trække nogle skygger frem, og måske overeksponer noge andre dele en liiiille bitte smule. smiley

Men det er jo bare min smag, det er i hvert fald rigtig flotte billeder, også rent fototeknisk smiley

• #2   22. okt 2012 Takker for den konstruktive kritik. Kan klart bruges :). Tak!

Kommentér på:
Fotoshoot med Trine i skoven - Portrætter!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce