{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Groundwork/træning fra jorden - Video {{forumTopicSubject}}

Hello alle groundworkers! smiley

Jeg har nu i ca. 1½ år trænet fra jorden, og ja, det har været en udfordring. Det er startede det hele var at min hest ikke kunne bakke xD Så ned og lære ham det, også blev interessen født dér! smiley Og jeg har aldrig fortrudt jeg begyndte på jordtræningen! smiley
Jeg har arbejdet og arbejdet og arbejdet med ham her, og han har virkelig rykket sig! o:

Han har nu lært at arbejde på afstand, sådan da. Der kan reguleres meget, men det faktum, at jeg nu kan få ham ud på volten og arbejde, i rebgrime er fantastisk! Og nu er han begyndt at søge ned, hvilket er deejligt! smiley Vi tager det stille og roligt, og vi arbejder mest i skridt lige pt. smiley

Men jeg modtager altid konstruktiv kritik, for man kan altid lære noget nyt! smiley

http://www.youtube.com/watch?v=meUvVz0hCAs&feature=plcp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Groundwork/træning fra jorden - Video
  • #1   10. nov 2012 Fedt at se smiley Elsker folk der arbejder med deres heste fra jorden. Jeg har dig ikke selv mulighed for det da Diamond står på rideskole smiley
    Kvaliteten kunne måske godt være lidt bedre og lysere ellers er det flot smiley

• #2   10. nov 2012 Kvaliteten bliver bedre, hvis du skifter kvalitet på yt til 1080 HD smiley Det er yt der gør den dårligere smiley
    Farven er sådan pga. jeg har lagt noget baggrund over, men tak for rådet! smiley

Og mange tak for de søde ord! smiley Ej hvor træls! Men kan du ikke gøre det på en rideskole? o:

• #3   10. nov 2012 Jeg synes faktisk at lyset er fint...
    Men personlig savner jeg en smule softness... for mig virker han meget light.
    Det vil sige, at tingene ikke vil være ligeså bløde og lækre hvis I kom i nogle uvante omgivelser.

Så jeg kunne godt savne et væsentligt mere ''blødt'' udtryk i det du laver med ham.
    Men ellers ser det fint ud.

Men nu er jeg også sådan en ''perfektionist'' hvad angår softness.
    Det er noget jeg søger rigtig meget i mit arbejde med hesten - og en meget berømt horseman har sagt, at hvis man vil opnå softness med sin hest, så skal man ''søge'' det så at sige.

• #4   10. nov 2012 Nej desværre.. Hun kan ikke finde ud af at koncentrere sig på udendørs banen og der er altid nogle inde i hallen.. smiley Og folden er jo hendes fristed så der vil jeg ikke lave noget med hende. o:

• #5   10. nov 2012 Tak for rådene, Kia! smiley Det er desværre meget svært at træne andre steder end på banen, da han ikke må gå på grus (hvis det var det du mente x) )
    Og tak for de fine ord! smiley

Ja okay.. Det kan jeg godt se, Mia smiley

• #6   10. nov 2012 Rigtig fint arbejde. smiley Som du selv siger, er der stadig lidt ændringer osv. men jeg synes det ser rigtig fint ud, og du har noget godt at arbejde videre med. smiley Jeg ved ikke om du allerede træner det, men inden du går videre med trav/galop arbejde, vil jeg anbefale dig at indøve et stop-signal, som den reagerer på, udelukkende via stemme - og den skal reagere omgående. smiley Det er rart at kunne, når du begynder at få mere fart på.

Kia - vil du uddybe det med softness? det lyder spændende. smiley

• #7   10. nov 2012 Jeg vil gerne uddybe min softness kæphest - men det må lige vente til i morgen
    Mit knæ fortæller mig, at det er på tide, at jeg lige passer på min krop lidt.

Så jeg skal nok uddybe hvis jeg kan gøre det på engelsk.

• #8   10. nov 2012 Det er bare i orden. smiley

• #9   11. nov 2012 Uh, for min skyld må du også gerne uddybe, Kia smiley Det er altid dejligt at lære noget nyt smiley

Og mange tak for de søde ord og råd, CTS.
    Han har et indøvet stopsignal, som han reagerer meget godt på smiley Men igen, mange tak for både råd og de søde ord! smiley

• #10   11. nov 2012 Årrrrrrrrh, mange tak! Det er virkelig også stort han søger ned efterhånden! smiley

• #12   8. dec 2012 Årh, mange tak!<3
    Tusind mange gange tak!<3

Kommentér på:
Groundwork/træning fra jorden - Video

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce