{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Trailer. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!

Jeg har en hoppe på syv år, snart otte. Hun er en virkelig dejlig når det angår stald osv, men bare ikke trailer!
Jeg har kendt hende siden hun blev født og hun har kun kørt i trailer meget få gange, men de gange hun så har kørt i trailer, har vi altid sørget for at hun har trænet med det inden og har altid sluttet med gode resultater og til træning har der aldrig været noget lign som jeg havde sidst. Men det skete så det sidste gang at hun ikke ville op i traileren og vi måtte kæmpe for at få hende op. Desværre ikke det klogeste, men hun skulle afsted, da hun skulle hjem og stå igen. Jeg kan næsten ikke beskrive det, men det var i hvert fald ikke rart at se på.. Men hun skabte sig meget, hun stejlede, bakkede, stod ''lænket'' til jorden, vendte om, så snart hun kunne. Og man kunne tydeligt se at hun ikke var vild med det, med den opførsel.
Men da vi ønsker at deltage i roskilde dyre skue næste år og evt nogle stævner ved juletid ville det være rart for os begge at hun kunne stå og køre i en trailer trygt og godt uden problemer. Det skal lige siges at når vi har kørt med hende at vi været forsigtige med kørslen.
Men jeg tænkte på om i kan har en ide til hvordan man kan lære hende det, så hun får en god oplevelse ud af det? og evt andre ideér? smiley

Hilsen Kia og Surprise.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailer.
  • #1   14. nov 2012 Har du set videoen om trailer loading af Ute Lehman?
    Den kan måske give dig et indblik i, hvordan træningen kan foregå smiley

• #4   14. nov 2012 Jeg klikker træner min hver gang vi støder på modstand. Der ligger en rigtig fin video på eponatv.dk om trailerlæsning med klikker...ting tager tid, men hvis du tager det stille og roligt og bruger lidt tid på det så ofte du kan, så lykkes det også.
    Jeg har set flere have "folk" ude og træne læsning, og det går rigtig godt lige indtil man står der alene....og det er altid når man SKAL afsted panikken opstår.
    Held og lykke smiley

• #5   15. nov 2012 Jeg bruger min trailer som "fodervogn" en gang i mellem. Jeg har monteret en krog i traileren hvorpå jeg kan hænge en spand med mad. Ca. Hver anden måned fodrer jeg mine heste i traileren uden at køre med den. Hestene er så nysgerrige for at se at om der er mad i traileren, at jeg selv står udenfor traileren i mens hestene selv går ind og spiser. Det svære er at få den nervøse hest til at gå ind i traileren så den opdager at der er mad første gang. Det kan tage flere timer, da det skal gøres uden at stresse hesten for meget. Det er vigtigt at det bliver en god oplevelse for hesten.

• #6   17. nov 2012 Mange tak for alle idéerne! Det sætter jeg pris på!

Kommentér på:
Trailer.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce