Trailer. {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen!
Jeg har en hoppe på syv år, snart otte. Hun er en virkelig dejlig når det angår stald osv, men bare ikke trailer!
Jeg har kendt hende siden hun blev født og hun har kun kørt i trailer meget få gange, men de gange hun så har kørt i trailer, har vi altid sørget for at hun har trænet med det inden og har altid sluttet med gode resultater og til træning har der aldrig været noget lign som jeg havde sidst. Men det skete så det sidste gang at hun ikke ville op i traileren og vi måtte kæmpe for at få hende op. Desværre ikke det klogeste, men hun skulle afsted, da hun skulle hjem og stå igen. Jeg kan næsten ikke beskrive det, men det var i hvert fald ikke rart at se på.. Men hun skabte sig meget, hun stejlede, bakkede, stod ''lænket'' til jorden, vendte om, så snart hun kunne. Og man kunne tydeligt se at hun ikke var vild med det, med den opførsel.
Men da vi ønsker at deltage i roskilde dyre skue næste år og evt nogle stævner ved juletid ville det være rart for os begge at hun kunne stå og køre i en trailer trygt og godt uden problemer. Det skal lige siges at når vi har kørt med hende at vi været forsigtige med kørslen.
Men jeg tænkte på om i kan har en ide til hvordan man kan lære hende det, så hun får en god oplevelse ud af det? og evt andre ideér?
Hilsen Kia og Surprise.
dec 2009
Følger: 58 Følgere: 57 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 424
Den kan måske give dig et indblik i, hvordan træningen kan foregå
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 8 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 28
Jeg har set flere have "folk" ude og træne læsning, og det går rigtig godt lige indtil man står der alene....og det er altid når man SKAL afsted panikken opstår.
Held og lykke
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Heste: 2 Svar: 9
nov 2009
Følger: 57 Følgere: 45 Heste: 4 Emner: 17 Svar: 24
Trailer.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside