{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp!!
  • #1   25. nov 2012 Er det ikke det der er pointen med løsdrift? at de kan gå ind og ud som de vil... I det vejr vi har pt, ville vores osse vælge at være inde en stor del af tiden. Eller de to af dem ville i hvert fald.

Så er der jo ikke andet for end at muge og strø ofte og rigeligt.

• #2   25. nov 2012 Ja undskyld, men fnis. Det tror jeg altså ikke at der er nogen løsning på hvis du vil have dine Heste skal kunne komme i læ. Eneste løsning er vel at du lukker læskuret af så hestene kun kan være ude i al slags vejr og vind...

• #3   25. nov 2012 Var mere hvis nogen havde et godt tip. For ja selvf er det bare at muge ud, men har en dårlig skulder, så hvis det kunne lade sig gøre at man kunne gøre noget, så de ikke gjorde det så meget inde, så ville det jo være et kæmpe plus. Og er jo ikke alle heste der er lige så store sviner, men den ene af min hopper er og fortrækker nærmest at gå ind, mens min anden hoppe fortrækker at gå ud.

• #4   30. nov 2012 Min dreng har stået løsdrift over flere omgange men har aldrig set ham i det huse der har været. Vi har bare altid kørt hø og hal ud til dem langt væk fra huset så de har sku bevæge sig rundt mellem foder, læ og vand:) ved ikke hvordan i gør, men det var måske en mulighed? smiley

• #5   2. dec 2012 Min skal også godt nok ud for at få vand, men høet får de dog inde i løsdriften, og begyndte jeg med, for at prøve om det kunne mindske det lidt at de gjorde så meget inde, men det det sammen, hverken værre eller bedre. Men som nogen siger, ikke sikkert jeg kan lave om på det. Men mine bevæger sig dog stadig meget rundt på deres store fold og er kun i løsdriften når de sover og spiser, men synes dog også det er dejligt at de benytter sig af løsdriften og føler sig tryg der. Men tak for dit svar.:)

Kommentér på:
Hjælp!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce