{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Finn Christensen? - western underviser {{forumTopicSubject}}

Jeg har kun hørt godt om Finn Christensen, der skulle være en fantastisk western træner, men kan simpelthen ikke finde noget om ham? Der er en hjemmeside der hedder Finnchristensen.com, men der står ikke helt så meget om hvad han underviser i.

Så ville nu høre hvor jeg kan finde ham, hvad han underviser i, hvor langt han kører, hvad han tager for en halv-hel times undervisning osv.

Min pony står i Ølsted i Nordsjælland, og jeg vil gerne ride reining smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Finn Christensen? - western underviser
  • #1   6. dec 2012 Hmm - jeg tror altså at han er fra fyn, men er ikke sikker og ved faktisk ikke hvem han er. Mit umiddelbare gæt på den nærmeste reining træner er Patrick Capobianco fra Brown Hill Ranch. Det er ved Veksø. Kan ikke komme i tanke om andre trænere i nordsjælland (der er selvfølgelig Rikke Madsen, men hun underviser vist ikke mere).

• #2   6. dec 2012 Finn Christensen er virkelig dygtigt og kan mere eller mindre undervise i alt, men hans spidstkompetence er jordtræning og basistræning samt problemheste (-mennesker). Jeg har tit oplevet ham her på Sjælland, både på Brown Hill og v. Ballerup. Han har også været nord på til OHWR. Så skriv eller ring til ham, så finder i sikkert ud af noget. Han er heller ikke så dyr og man får virkelig meget ud af det.

Rikke Madsen træner stadig, men ikke så meget. Prøv at hør hende ad.
    Patrick underviser gerne, men helst til flere ad gangen eller på Brown Hill. Han er lidt travl med skole og egne shows, men han vil gerne smiley

• #3   6. dec 2012 Mange tak begge:)

Kommentér på:
Finn Christensen? - western underviser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce