{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kæledyr
  • #1   6. dec 2012 En hamster!

• #3   6. dec 2012 uh har ikke haft gode oplevers med marsvin... så dem ville jeg helst ikke have igen smiley

• #4   6. dec 2012 har os tænkt meget på et hamster men er de ikke sådan lidt.. kedelige? smiley

• #5   6. dec 2012 Nu har jeg meget erfaringer med alle de små kæledyr og ved, at når du vil have det stående inde på værelset skal det jo helst være et stille dyr om natten og hellere ikke være natdyr

Så derfor ville det ikke være en god idee med marsvin, hamster og degus

Degus er faktisk i familie med jordegern (mener jeg) og sådan nogle de piver og larmer helt vildt om natten... ved ikke om jordegern også gør det...

Men ville klart anbefale dig at hvis du skal have et lille kæledyr, så lad det helst ikke stå inde på dit værelse om natten, du kan jo sagtens havde det inde hos dig om dagen smiley

Men af de små tror jeg nok jeg har været mest glad for min hamstre :D, men marsvin er også meget søde, dog kan de godt blive lidt "kedelige" til sidst (købte mine to marsvin fra en kvinde, hvor børnene var blevet så trætte af dem, at den ene bare stå i sådan et bur man fanger dyre med og de stod begge udenfor og den ene stod ned på jorden... helt vildt syndt)

• #7   6. dec 2012 Team Solvang: Hamstre er slet ikke kedelige, det eneste du skal gøre er at lave dem tam og så kan man næsten gøre alt med

Fik min første hamster med 7 år tror jeg ... den blev så tam, at den eneste tid den var inde i buren, var om natten... resten af tiden sad den næsten altid på min skulder og havde den med rundt i huset hele tiden og når jeg så fjernsyn, så sad den hele tiden ved siden af mig... + man kan sagtens lege med dem når de er tamme... kommer jo helt til at savne min Stumpe smiley

• #8   6. dec 2012 et jordegern er oppe om dagen og sover om natte lige som os mennesker smiley

og ville helst ikke have marsvin igen da jeg bare ikke har haft gode oplevers med de dyr men et hamster kunne jeg måske godt tænke mig men ved ikke om det måske er lidt for kedeligt.. smiley

• #9   6. dec 2012 Undulat er altså bare et dejligt kæledyr.
    De er så kælene osv.

Derudover synes jeg Kaniner er sådan nogen rigtige putte dyr i sengen smiley Har selv to.

• #10   6. dec 2012 jeg har en lille forbi for fugle så tror dsv ikke det bliver til nogen undulat smiley

• #11   6. dec 2012 men jeg ville lige søge lidt mere om hamster og tænker over det smiley

• #12   6. dec 2012 Degus er hellere ikke natdyr men de larmer mere om natten end de går om dagen... når du bruger nok tid med en hamster, så den bliver tam, så kan man virkelig lavet meget med det....
    Tror ikke at jordegern er så nemme at lave tamme og til sidst tror jeg ikke det vil være særligt sjovt kun at kigge på sit kæledyr

• #13   6. dec 2012 bare husk at et hamster er et natdyr og de skal have et løbehjul ... og hvis du kan få fat i et helt lydfri løbehjul så køb det.... for ellers bliver du godt træt af at høre på løbehjulet smiley

• #14   6. dec 2012 de er nemme nok at gøre tamme hvis man bare holder det ved lige smiley

• #15   6. dec 2012 åh jeg har 2 fiskepumper på mit værelse tror ikke det kan blive være smiley

• #16   6. dec 2012 men ville lige læse lidt mere om de der hamster, har bare hørt der ikke er så meget liv i dem som der er i jordegern smiley

• #17   6. dec 2012 er der ikke andre små kæledyr end hamster og marsvin? smiley

(må ikke have kanin inde)

• #18   6. dec 2012 Jeg har både haft hamster, marsvin, kaniner, ørkenrotter og fisk.. :b Og jeg synes at der er mest at lave med en kanin og et marsvin. De andre kan man næsten kun holde.. smiley Men vælg en kanin! Den kan man også springe stævner med! smiley Ville aldrig selv købe et jordegern. De er meget aggressive, og MEGET speedy! smiley

• #19   6. dec 2012 Der er masser af små dyr! Rotter er vidst også ret hyggelige! De kan blive helt vildt tamme, som en lille hund! smiley Ellers tag ud i en dyrehandel og se hvad der er! smiley

• #20   6. dec 2012 ville ikke købe fra dyrehandel da de fleste dyr man kan købe der aldig har set et menneske og jeg har ikke tiden til at starte en fra bunden med dem smiley

jeg ved godt er de kan være lidt speedy men det er nu os det der er mega fedt ved dem! smiley

men jeg ville overveje et hamster, men jeg må ikke gå kanin inde smiley

• #21   6. dec 2012 At lave en hamster tam er nemt nok... du skal bare bruge tiden med at snakke med dem og efter et stykke tid kan du prøve at ae dem og så snart du føler dig sikker nok, så kan du prøve at tage dem i hånden... du skal bare ikke lade dig forskrække når de bider dig mens du prøver at røre den rigtig de første paar gange... det overlever man smiley

• #22   6. dec 2012 LIge meget hvilket dyr du vælger så køb af private opdrætter! Så sikre du sunde og glade dyr.

Jeg har haft lidt af vært????

Tamrotter:
    Søde, dejlige og et rigtig putte dyr! Når man køber af en privat og dygtig opdrætter får du en kælen og tillids fuld kæle dyr smiley men husk de har bedst af at være to eller 3
    Hunnerne ligger på en væg mellen 400g og 800g smiley
    Men hannerne er på 800 til 1600g
    Hunnerne er aktive og livlige mens hannerne er rolige og kælene smiley
    I rotternes bur skal der helst være masser af huler og køjer smiley
    Deres bundstrøelse må ikke være spåner da det kan give dem kraft.
    Rotterne kan lære at bruge en toilet bakke smiley
    Og så kan de får med bumbo øre eller top øre smiley og i forskellige farver.
    Deres bur skal helst være højt og ikke for smal smiley :)
    Og det betaler sig at give 150-250 for en ved en opdrætter i stedet for at give 50kr ved en dyrhandel smiley

Hamster.
    Sød og sjove nemme at gøre tamme. De er ikke så kedelige som man tror. De har vært deres personlighed. Hvis du vil havd noget sjovt ud af dem så anskaf en motionsbold og sæt den på gulvet:)
    Hamster skal gå alene da de eller vil slå hinanden ihjel.

Kaniner.
    Søde og rare. Der kan man få et hav af racer. Man kan gå til kanin hop . De er et putte dyr. De skal gå alene da de er kolonidyr. Min ynglings race er dværgvædder. Og de smukkeste er de kappe tegnet smiley

Håber du kan bruge mine forslag :))

• #23   6. dec 2012 Men du kan altid tage i en dyrehandel for at se hvilke dyr der er, også købe dem hos privat opdrætter. smiley

• #24   7. dec 2012 hamster
    jorderng
    kanin

• #25   7. dec 2012 :);)

• #27   7. dec 2012 Min søster har haft en dego og den fik unger og pludslig var der tre degoer fri i hele huset !!!:)

Kommentér på:
kæledyr

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce