{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Skifte fra blogspot til bloggers delight? {{forumTopicSubject}}

Hey tøser (:

Jeg blogger lige pt. på blogspot. men der er rigtig mange der bruger bloggers delight.
Er der nogen af jer der har skiftet fra blogspot til bloggers delight, og hvilke syntes i er bedst.

Og ved i om man kan få sine gamle indlæg, og follower med derover? (:

Knus herfra (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skifte fra blogspot til bloggers delight?
  • #1   1. jan 2013 Jeg bruger bloggersdelight, og jeg syntes det er rigtigt fint smiley Har ikke prøvet blogspot, men jeg kan anbefale bloggersdelight.

  • #2   2. jan 2013 Jeg har ikke skiftet fra blogspot til bloggersdelight - jeg har mit eget domæne. Rent teknisk for dig som administrator for siden, ved jeg ikke hvad der er bedst. Men for brugeren er bloggersdelight simpelthen irriterende. Alle de reklamer er forstyrrende. smiley

  • #3   13. mar 2013 Jeg skiftede fra blogspot til bloggers delight.
    I starten er det lidt svært med designet osv. for det kan godt være lidt forvirrende at finde rundt i. Men jeg synes klart det er bedre. smiley
    Og du kan hente hele din blog fra blogspot over til bloggers delight, hvis du gerne vil beholde alle de gamle indlæg osv. smiley

    Simone - Jeg læser selv mange blogs fra bloggers delight, og jeg bliver skam ikke irriteret af reklamerne - så det er jo nok en smags sag. smiley Fint nok at du synes det er irriterende, men der er MANGE der fint lever med det, uden at blive irriteret over det. smiley Hvis det var så irriterende, havde de nok ikke så mange blogs. smiley


  • #4   13. mar 2013 Nu ytre jeg jo også bare <i>min</i> mening smiley
    Men jeg er også del af en del danske fora, for blogger - og der er bred enighed omkring at bloggersdelight simpelthen har for mange reklamer smiley men som du selv siger - smag og behag.
    Jeg syntes bare man reklamere for en masse sider - men absolut intet selv får ud af det. Og jeg forstår ikke hvorfor man foretager det valg at gøre dette, når der er en masse super alternativer smiley
    Og sidst men ikke mindst ligner bloggersdelight blogs ofte hinanden. Men det er da bare rigtig super at nogen er glade for systemerne smiley


  • #5   13. mar 2013 Ja, det er rigtig at deres blogs ligner hinanden rigtig meget, og det er nok den største ulempe. smiley
    Men det ændrer ikke på, at enormt mange - især modebloggere - simpelthen strømmer dertil, så hvis det virkelig er så slemt, ville der nok ikke være så mange blogs og heller ikke så mange læsere på hver blog. smiley

    Jeg synes ihvertfald ikke det er særlig irriterende, og jeg har heller ikke oplevet at den loader langsommere. smiley


  • #6   13. mar 2013 Uanset hvor mange der er hos bloggersdelight, er der jo også mange (for ikke at sige endnu flere) på fx. Wordpress. Så vi må nok erkende at der er mange for og mange imod smiley det er jo godt nok at vi ikke alle er ens. Det ville jo være enormt kedeligt ;D

  • #7   13. mar 2013 Det er der bestemt, det har jeg ikke sagt noget om. smiley
    Jeg har bare ikke hørt fra andre at det skulle være et problem. smiley


Kommentér på:
Skifte fra blogspot til bloggers delight?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce