{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Hvad sagde jeres til nytårs aften? :) {{forumTopicSubject}}

god aften! smiley

tænkte på hvad jeres føl/plage sagde til nytårs aften og alt fyrværkeriet? smiley
var det deres første og hvordan reagerede de?

Min på ca. 1½ år, Rosemarie, det var jo hendes anden nytårs aften og jeg ved ikke hvordan hun reagerede på den første hos hendes gamle ejer, men her gik det i hvert fald ikke særlig godt smiley
hun er rimelig sky af natur, så det gør det jo ikke ligefrem bedre, men lyde er de værste, og specielt når man ikke kan se hvor de kommer fra.
vi havde sat et stykke stof på ydersiden af hendes vindue så hun ikke kunne se lysglimtene og blive stresset over dem lyset og radioen var også tændt, men da vi tog hende ind så ville hun ikke gå ind i boksen før vi havde fjernet det, så det måtte af igen. det startede egentligt okay, hun stod lidt uroligt, men det klarede man lige det værste ved at gå over og snakke lidt til hende og give hende lidt mere wrap, sådan klarede hun det når vi skød småfyrværkeri af og naboerne skød af. Men efter hånden som aftenen/natten skred frem blev hun mere og mere urolig og stresset, jeg var over og kigge til hende mange gange og sørge for at hun have masser af wrap.
men der da klokken var 12 og efter der da alle var ude og skyde af det stod hun simpelthen og dryppede af sved og var lige ved at gå helt i spåner,
og jeg hader virkelig at se mine dyr sådan smiley

hvad gør i for at det ikke sker (hvis det sker) for jeres? giver i dem noget eller hvad?

syntes jo ikke at det kan være rigtigt at hun skal bedøves for at kunne klare det uden af skulle gå helt ud af sig selv smiley dagen efter havde jeg nær aldrig fået hende ind i boksen igen,
men hun overlevede i det mindste smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad sagde jeres til nytårs aften? :)
Kommentér på:
Hvad sagde jeres til nytårs aften? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce