{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.319 visninger | Oprettet:

Massør vs. fysioterapeut - Fyn {{forumTopicSubject}}

Jeg står og overvejer at få enten en massør eller en fysioterapeut ud til min hest, men jeg er i tvivl om hvilken. Jeg hælder selv til massøren, da jeg tænker at problemet muligvis ligger i at der sidder en muskel i klemme, men jeg er langt fra sikker. Og hvem skal jeg så have ud?

Mit problem er, at min 7-års vallak er stiv på højre side. Det har forbedret sig meget fra jeg fik ham for godt 3 måneder siden, men jeg får stadig ikke den ønskede respons, på trods af grundig træning. Han går desuden og kigger en smule til venstre under ridning, som for at komme væk fra den ømme højre side. Dette er på begge volter. Når han først slapper helt af, har han momenter hvor han er blød på begge tøjler, og så bliver han hård igen. Han har haft flere fri-perioder, i det tilfælde at det blot var ømme muskler. Han har nemlig ikke været brugt til seriøs ridning før jeg fik ham - her har han gået med elevryttere, men blev solgt da han har kapacitet til langt mere.

Så jeg tænker jo, at der sidder noget i klemme i hans højre side. Men er det forkert at drage den konklusion? Sadel, bid og rygsmerter er ikke problemet. Han var også stiv før jeg købte ham, og blev grundigt tjekket igennem ved både handelsundersøgelse og røntgen. Den sadel han går med nu var ikke den samme som hos sælger, og bidet er også skiftet. Problemet ligger heller ikke i en rytterfejl, da jeg også har haft min træner oppe og tjekke om det var min skyld.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Massør vs. fysioterapeut - Fyn
Kommentér på:
Massør vs. fysioterapeut - Fyn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce