{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Kåringer i DTF forår 2013 {{forumTopicSubject}}

Vi kan nu byde velkommen til vores forårskåringer og vi glæder os til igen at tage imod både udstillere og publikum til nogle gode dage med Tinkeren i centrum. I Jylland afholder vi kåring den 6. april på Billund Ridecenter, Skjoldbjergvej 57, 6623 Vorbasse og dagen efter - den 7. april - kommer vi til Sjælland, hvor der afholdes kåring hos Hestedoktoren, Bukkerupvej 195, 4360 Kirke Eskilstrup.

Tilmeldingsblanketter findes både på vores hjemmeside under punktet "Kåring" og i vores regionsgrupper. på Facebook.

Kåringsgebyret indsættes på foreningens konto 7681 - 0001608066 og blanketten sendes til formand, Camilla Trads, Stausgårdsvejen 1, 9610 Nørager. Begge dele skal være opfyldt før hesten er endeligt tilmeldt.

Sidste tilmelding er den 1. marts 2013.

Eventuelle spørgsmål i forbindelse med tilmelding kan stilles til bestyrelsen på mail: formand@dansktinkerforening.dk

Læs meget mere om vores kåringer, regler, mønstring osv. på vores hjemmeside.

Vi glæder os!

Med venlig hilsen
Bestyrelsen
Dansk Tinker Forening

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kåringer i DTF forår 2013
  • #1   7. feb 2013 Kan man også stille en plag til racegodkendelse og i så fald, hvad ligger prisen ca. på det?

• #2   8. feb 2013 Hos os hedder det en vejledende bedømmelse. Dvs. du kan komme og få en bedømmelse på din plag, men den bliver ikke kåret af det. Men den kommer igennem smed, dyrlæge, måler og eksteriørbedømmelse og får bedømt sin samarbejdsvilje også. Dog får den ingen type før den kan stille til en avlskåring - det kan den i sit 3. leveår. Vi inddeler i 3 forskellige typer; cob, vanner og grai.

Det koster 495,- kr. hvis den står sammen med sin mor, der er til tilmeldt kåring. Og 795,- kr. hvis den er alene afsted og skal have sin egen boks.

Spørg endelig hvis du vil vide mere. smiley

• #3   8. feb 2013 Tak fordi du svarede tilbage. smiley
    Så hun kan ikke stilles til "Racegodkendelse" før hun fylder 3 år?
    Hun fylder 2 nu i år, så er det klogere for mig at vente til 2014 hvor hun bliver 3 år. Så er min økonomi også lidt bedre og så kan jeg tage hendes mor med. smiley

• #4   8. feb 2013 Det var så lidt da! smiley

Ja - vent da et år og få dem begge kåret. En kåring hos os er en avlskåring, sundhedstjek og typebestemmelse i et. Så racegodkendelse er ikke noget vi gør i.

Enten bliver den kåret tinker og kommer direkte i stambogen - både vores her i DK og i vores moderstambog for tinkere i Holland ved NSvT - eller også bliver den afvist. smiley

• #5   8. feb 2013 Jeg har sendt dig en PB med nogle spørgsmål.
    Jeg håber det er ok. Ville ikke spamme tråden her med ting der egentlig ikke har noget med kåringen at gøre. smiley

Kommentér på:
Kåringer i DTF forår 2013

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce