{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.150 visninger | Oprettet:

Erfaring med Iceland power fra brogaarden? {{forumTopicSubject}}

Hvad er jeres erfaring med at fodre med Iceland power fra Brogaarden?

Min konkurrence vallak som har meget vilje, bliver pt. fodret med meget havreholdigt foder.. Dette har dog gjort ham "varm" i hovedet.. Derfor søger jeg nu et nyt foder til ham.

Nogle der evt. har fodre med Iceland fra Equsana?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med Iceland power fra brogaarden?
  • #3   10. feb 2013 Overvejer også at skifte til Icelandic Power, for at få en mere stabil energi på Fengur - Brogårdenhar en stand til World Tølt, vil tale med dem vedr. en foderplan der..
    Kender I også deres Itch Free, mod sommereksem??

• #4   11. feb 2013 Fodre med Iceland fra Equsana og er rigtig glad for det (: Min er dog ikke en konkurrence hest, så det kan ikke rigtig sammenlignes på det punkt. Men min hest trives på det foder (:
    Har også fodret med Icelandic power, da jeg havde min gamle hest og det gik knap så godt... Efter kort tid lignede hun en der var i fol..

• #5   11. feb 2013 Jeg fodrer med Iceland fra Equsana og er meget tilfreds med til smiley

• #6   11. feb 2013 Fodre min konkurrence hoppe med Iceland fra Equsana, sammen med blue hors feed complex og kold presset hørførolie, wrap og så får hun roepiller til morgenmad..
    Hun ser fantastisk ud, masser af god og positiv energi smiley

Har brugt Icelandic power og Iceland fra Equsana på min anden konkurrence hest som pt. er skadet.. der var ingen forskel, og det foder fra Equsana er billigere smiley

• #7   11. feb 2013 Jeg bruger Fase 3 til Gjóla og så bruger jeg nogle beroligende urter, som får hende til at slappe meget af.
    Hun er en hypersensititv og meget villig hest. Utrolig dårlig kombi. Men det foder der hjælper mig smiley

• #8   14. feb 2013 Hvad er det for nogle beroligende urter du bruger Eðall Hestar ??

• #9   14. feb 2013 Mange tak for alle de gode svar smiley

• #10   14. feb 2013 Det er nogle herfra http://askhim.dk/shop/frontpage.html
    Der er den der hedder Baldrianblanding til heste. Baldrian er et super beroligende middel. Men dog skal du være opmærksom på, at baldrian går på dopinglisten så hvis du rider stævner, skal du bede om baldrianblanding uden baldrian - ja det lyder sært, men der er en masse andre beroligende urter i også. Det får jeg altid smiley -altså uden. skriver bare i kommentarfeltet 'uden baldrian' smiley
    Ellers er der det fra pavo vidst der hedder nervcontrol (link fjernet) det kender jeg flere der har brugt. Min hest er bar mega kræsen så hun gider ik æde det smiley

Kommentér på:
Erfaring med Iceland power fra brogaarden?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce