5 måneder siden idag. :S {{forumTopicSubject}}
Idag er det 5 måneder siden at Blanca blev sendt til de evige græsmarker. :S
Jeg kan slet ikke forstå at der allerede er gået så lang tid, det føles stadig som om det var igår jeg sagde farvel til hende. :'/
Jeg har drømt om hende hele natten, vågnet jeg ved ikke hvor mange gange, for at falde i søvn igen og drømme om hende igen.
ALLE drømme har været om at hun i sidste øjeblik fik det bedere og ikke skulle aflives alligevel.
Nøj hvor var det hårdt at vågne op hvergang og tænkte, har det hele bare været en træls drøm, har jeg stadig min Mumle pige?
Jeg har det bare som om at min hverdag slet ikke kan fungere mere, jeg har ikke lyst til at stå op, føler slet ikke der er noget der er værd at stå op til, jeg har egentlig ikke lyst til at spise, spiser kun fordi jeg ved jeg er nød til det.
Jeg har flere gange måtte kæmpe for ikke at gå ud på badeværelset og splitte en skraber ad og skære i min arm, jeg vil bare IKKE der ud igen og ved jo godt at det ikke hjælper noget som helst, jeg får ikke min Blanca igen på den måde, kun flere grimme ar. :S
Synes det er helt uhyggeligt at man kan være så afhængigt af et dyr og at tabet af det kan drive en så langt ud og så langt ned i et sort hul, at man slet ikke har lyst til noget og dårligt har noget livs glæde tilbage. :S
maj 2008
Følger: 223 Følgere: 228 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 1.165
Jeg kender godt følelsen. Jeg vil droppe ud af min uddannelse som dyrepasser med heste som speciale, da jeg har mistet en del interesse for heste, efter tabet af hende.
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.621
Jeg savner ham også og ville ønske han stadig var her. Og puha, de der årsdage/månedsdage er sgu ikke for sjove.
Måneden efter min pony blev aflivet, havde jeg fødselsdag. D. 5. marts. Det var nok den mest elendige fødselsdag jeg længe har haft...
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.788
Jeg har fået part på en sød lille hest i den stald hvor Blanca stod, men jeg har bare slet ikke lyst til at tage derud og har mest af alt lyst til at sige min part op, for det første kan jeg ikke finde ud af det med at have part, men jeg har jo så også altid haft min egen, og for det andet så er det bare så svært når det er i samme stald, hver gang man går forbi hendes boks stopper man op og tænker "hvorfor er det ikke min hest der står der inde mere?".
Jeg er utrolig glad for den bette fede Olle, men hvor er det hårdt at tage derud og synes det er kommet der til hvor det er blevet en sur pligt og det synes jeg bare heller ikke er fair for hesten. :S
CTS: Øv hvor træls. :S
Kan godt følge dig i at det må have været en total møj fødselsdag. :S
Jeg fyldte 20 to måneder efter Blanca blev aflivet, var ved at planlægge kæmpe fest sammen med en veninde der har fødselsdag dagen efter mig, jeg aflyste det simpelthen, havde slet ikke lyst til at holde noget. :S
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.621
Men d. 5. februar har åbenbart bare været min ulykkesdag lige siden. På 1 års dagen efter han blev aflivet, blev jeg uvenner med min bedste veninde. På 3 års dagen blev jeg uvenner med hende jeg havde hesten stående hos dengang. Og i år, på 6 års dagen, kørte jeg galt.
Så det er virkelig ikke min dag..
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.788
5 måneder siden idag. :S
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside