{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nedsidning, championater og stævner.
  • #1   16. feb 2013 Vores træning er sat lidt i bero - Hulder har haft vokse-/tænkepause siden oktober ca og vi er først begyndt at ride lidt igen siden slutningen af januar. Det meste foregår stadig i skridt, da vi kun har udendørs bane, og det er mega glat ^^.
    Derudover er det også først nu, at vi er startet op med at ride med bid (før er det hele foregået i kapsun).
    Så nej, nedsidning i trav er vi slet ikke kommet til endnu smiley

Vi regner med at dukke op til championat på Vilhelmsborg til august smiley

• #3   17. feb 2013 Bare lige Info til championat for 4års rides der IKKE nedsidning i trav. Jeg begyndt først nedsidning på min vinteren efter hun var blevet 4.

• #4   17. feb 2013 Det går godt her smiley har haft min i 4-5 måneder og de første 2 måneder stod hun stille da hun kommer dirkete fra en mark og aldrig har været i hænder, så hun skulle lige vænne sig til tingene men det går frem af! vi er begynd på nedsidning hun bliver så også 5 år snart smiley glæder mig meget til stævnerne hvis vi er klar til den tid håber jeg smiley smiley

• #5   17. feb 2013 Jeg rider indimellem lidt nedsidning på Akando uden problemer smiley
    Han er også fra 2009, og han har været hurtig til at lære, og til at sætte muskler. Så nu er jeg begyndt at vænne ham til trafik, så vi kan ride en masse ture og få styrket senerne ordentligt også smiley
    Vi skal ikke ride championat eller noget, men er sikker på at han er klar til sidst første stævne til maj. Selvfølgelig en LD. Det eneste jeg kunne se som et problem, er at han somme tider hidser sig lidt op, de par gange vi har været ude og få undervisning, da han ikke rigtig kommer ud ellers. Han står i løsdrift hjemme hos mine forældre sammen med to shetlændere smiley

• #7   17. feb 2013 Min har jeg reddet nedsidning på de sidste. 4 mnd han blev tilredet da han var lidt over 3 år og kan gå de lette klasser dressur mæssig men det for han ikke lov til enu han skal lige være lidt stærkere balance og muskel mæssigt

profilbillede
  • #8   17. feb 2013 Det går også godt her..
    Regner med at skal med til championater og muligvis også egenhedstest..
    Nedsidning starter jeg ikk på før vi når omkring maj..
    Tager engang i mellem et par skridt hvis hun skal korigeres og det er nemmer sådan:) men ikke lange stræk og længer tid:)

• #9   18. feb 2013 Min er slet ikke tilredet endnu og bliver det højst sandsynligt ikke i år smiley

Kommentér på:
Nedsidning, championater og stævner.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce