{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

min underviser! {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen!

min underviser enoreger mig! og finere kun mine fejl! jeg gør aldrig noget rigtig! de andre på holdet for altid ros. jeg må aldrig starte eller svare på de spørgsmål han spøger om. og jeg hedder ik mit navn men han siger eller kalder mig ( han.hun.det.den og næste.) jeg bliver utrolig sur når jeg bliver enoregert hele tiden. og syntes ikke at de er færre.

så ville høre hvad i syntes om det og hvad jeg skal gøre. ?

p.s der er nok stave fejl. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min underviser!
  • #1   12. mar 2013 Har prøvet det på et rideskolehold... Var ligesom vant til at være undervisernes yndlings, så det var da noget underligt noget at hun ikke kunne lide mig!? men jeg gik nu også på hold med kun to andre piger(rigtig søde, slet ikke det), de piger var bare en del ældre end mig og havde været på det hold længe og kun de to og underviseren, derfor fandt jeg ud af at de stod hinanden ret tæt:)

• #2   12. mar 2013 Jeg vil egentlig sige at du skal gøre dig "personlig"(hehe, det kan man ikke sige), du skal lade ham lægge mærke til dig, for hvis du bare er der og er den stille type i hjørnet på den neutrale pony som springer normalt og det hele egentlig bare er normalt, så ligger folk ikke mærke til en og jeg tror bestemt ikke han gør det for at være ond!:)

• #3   12. mar 2013 ja man hvorfor kalder han mig ikke MAI når jeg hedder det.......

undskyld men er så sur!! smiley

• #4   12. mar 2013 Det ved jeg virkelig ikke, men skal jeg være helt ærlig så tror jeg ikke han gør det bevidst:) Hvad med at snakke lidt med ham omkring det?

• #5   12. mar 2013 han ruller øjne af mig.og er ikke stille. og min pony spring helt vildt godt men fordi at der er kommet en ny på holdet bliver jeg enoregret og han har sagt at jeg har den bedste pony fordi at den er meget hurtig på benene og kan rigtig meget! ....
    den han enoregret mig bare nu og bliver kaldt DEN !!! smiley

• #6   12. mar 2013 ved godt jeg lyder sur på jer men det er jeg bare ik .:-) har haft en dårlig dag smiley

• #7   12. mar 2013 Kan godt forstå du er sur:) Syntes egentlig du skal tage fat i ham og spørge ham, "Hej, jeg syntes ikke helt jeg får det optimale ud af undervisningen, vil du forklare mig hvad jeg kan forbedre eller gøre anderledes?". Syntes rent faktisk du er sej at du ikke siger noget over at blive kaldt "den", jeg var selv nede fra hesten og med løftet pegefinger helt oppe i fjæset på manden og hvæst af ham at jeg bestemt ikke var nogen den, jeg var et levende menneske med følelser og det skulle han godt nok bare acceptere!:)

• #8   12. mar 2013 Nogengange skal man altså ikke være bange for at åbne munden, vi er alle sammen mennesker og man kan ikke altid se sine egen fejl, så man skal nogengange have sine fejl at vide, vi er trods alt kun mennesker, ikke superhelte;)

• #9   12. mar 2013 jeg er rigtig glad for at du forstår mig. og ville prøve at gøre det du forslår! smiley
    tusind tak for hjælpen smiley

• #10   12. mar 2013 Godt, jeg tror det vil hjælpe, men ellers må du skrive privat til mig, så skriver jeg gerne videre og hjælper dig videre?:)

• #11   13. mar 2013 okay tak smiley

Kommentér på:
min underviser!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce