{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Indbrud i min stald.. {{forumTopicSubject}}

Ja så har jeg sku haft indbrud i min stald, hvor jeg har fået rydde storset alt i min stald..
De har rendt med 3 sadler, 3 hovedtøj, grimer, striglekasser, salver fra blue hors, kaninfoder, 4 kg biotin, piske af flere typer, læder grime, spande, greb, 4 flasker show shine fra blue hors osv osv..
Jeg er helt i chok..
Kommer ud om morgen for at fodre osv, og ja, alt er så væk smiley

Jeg er i sær ked af det med min nyeste sadle, som jeg selv har fået designe fra Barefoot.
Politiet har lige været herude og åbenbart er der os en slags stelnr på sadler.. Så jeg skal have fat i firmaet hvor jeg har købt min nyeste sadle fra og have det, for viste jeg ik at sadler har, så..
Og ja, jeg har os lige snakke med forsikringen, hvor de sender mig på mail, nogle papir jeg skal have udfyldt..

Min blå sadle var f.eks en Barefoot Cheyenne, som jeg selv har fået designet..
Jeg har kvitering på min nyeste sadlen og hovedtøj,mine to andre sadler og hovedtøj er af ældre årgang og har jeg desværre ik kvitering på mere..
Men her er der foto af sadlen: http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/279737-min_nye_sadle_uden_hest__barefoot_cheyenne

Hovedtøj: http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/299927-mit_nye_hovedtoej_uden_hest__barefoot_amber_sidepull

Så hvis i ser eller høre om nogen med disse ting, der pludselig er til salg eller.. Så må i meget gerne sige til..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indbrud i min stald..
  • #2   18. apr 2013 Ja mon ikke smiley Jeg kunne have tudet, da jeg opdaget det..
    Det er for resten sket i Simested, 9620 Aalestrup. Nordjylland.

• #3   18. apr 2013 Ev hvor træls.... Røverne har sikkert ingen ting selv, men de skal fandme ikke stjæle fra andre..

• #4   18. apr 2013 Ja det kan desværre være hvem som helst der har gjort det.. udlændinge, ja...
    Min mand er os ved at kigge efter overvågning, som vi skal have sat op, for det er sku væmmeligt at tænke på at der har været nogle i min stald, inden ved mine heste og kaniner..

• #5   18. apr 2013 Ja, jeg ville slet ikke være tryg ved det.... Så kunne man gå at tænke ''Hvad nu hvis de kommer igen'' Eller sådan noget.. Uhh..

• #6   18. apr 2013 Det er os sådan jeg går og tænker, hvis nu de kommer igen.. Hvad nu hvis de næsten gang kommer og henter mine heste, det har man jo hørt om...
    Ja jeg ved det, jeg tænker for meget..

• #8   18. apr 2013 Må jeg dele på facebook?
    - og EJ hvor irriterende!! Men ja.. Vær også glad for de ikke gjorde noget ved hestene! Det kunne de jo godt have fundet på smiley Men.. Nu tænker jeg også bare.. Har du ikke sådan så du kan låse? Altså jeg kan huske ude ved min gamle part havde de en tyvsikker dør, den blev låst og den ville være umulig at bryde igennem, det var så ind til sadel, foder rummet smiley men de har så også haft indbrud 1 gang før
    - altså self tænker man ikke over der kan komme indbrud.. Men det er jo noget der kan ske:-/

• #10   18. apr 2013 Ej, hvor ærgerligt! :-(!!!
    Hos min hest er der heldigvis overvågning... Og nogle meget skræmmende hunde ;-)!

Men hvor er det dog trist at sådan noget sker! Håber du får dine ting at se igen, eller ihvertfald at de finder ud af hvem der har været så dumme. Bor ikke ligefrem i nærheden, men vil da kigge alligevel smiley

• #11   18. apr 2013 Skynd jer med det overvågning! Tyve ved at det meste vil blive erstattet af forsikringen, så de kommer igen nogle måneder senere! Det er set mange gange før.

• #12   18. apr 2013 Og jeg vil selvfølgelig holde øje her på sjælland smiley Hvis de tyve har en hjerne sælger de det nok i en anden landsdel end din smiley

• #13   18. apr 2013 Jeg holder også øje her på Fyn...

• #14   18. apr 2013 Skide frækt at folk ikke kan holde deres fingre for sig selv... smiley kender det desværre godt... jeg er selv ved at finde overvågning til min stald, og skal ha lås på både sadelrum men osse selve stalden... tænk at det er nødvendigt... Jeg skal nok holde øjnene åbne efter dine ting, de er jo ret let genkendelige ihvertfald de linkede....
    Jeg hølder øje på Lolland/Faslter...

• #16   18. apr 2013 hmmm det er der ellers mange af de steder jeg har stået der har haft... Har godt nok selv tænkt tanken men ja... smiley

• #17   18. apr 2013 Det er bare sååå træls! jeg kan huske det fra vores gamle rideskole, der fik stjålet alle 28 sadler der lå fremme og så rendte de fandme også med to hele skabe, som de åbenbart ikke kunne få op, men bare tog med.
    Vi bor heldigvis ude hvor kraverne vender og langt nede af en grusvej (uden flugtmuligheder) så det er meget usansynligt at de ville komme her...

Det er bare om at holde øje på dvs. salgssider og jeg hjælper dig gerne med at kigge:) de er heldigvis meget lette at genkende:)

• #18   21. apr 2013 Tusind tak alle sammen for jeres hjælp og mange tusind tak til alle jer der har delt og holder øje.. Jeg håber virkelig at være heldig at finde min sadle igen..
    Billederen i mit album er det helt nyt og det er jo selvfølgelig brugt og blevet en smule mat i farven, men ja.. Jeg vil virkelig ønske at jeg kunfå noget af det igen..

Og ja, der bliver også holdt øje på diveres salgssider i håb om at det bliver fundet.. Og normalt plejer jeg ik at have sadler og hovedtøj i stalden, så det er bare så surt..
    Men ja jeg er lykkelig for at de ik har rørt mine dyr, det kan jeg hurtig sige og der bliver os sat overvågning op i bade stald osv..
    Og ja, det der bliver erstatte kommer aldrig til at stå ude i stalden igen, så kommer de igen, så bliver de meget skuffet, vil jeg da lige nævne..

Kommentér på:
Indbrud i min stald..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce