Farvens navn :) {{forumTopicSubject}}
Hej
Nu har jeg efterhånden set en del af disse indlæg, og det gjorde, at jeg fik lyst til at lave et selv. Jeg har læst flere bøger om heste og deres farver, og set på forskellige farveskemaer (af de der "hvilke farver passer til min hest") men ingen steder står der, hvad Ponys farve hedder.
Jeg har oprettet et lignende emne i forum, hvor jeg blev henvist til gruppen her, men forslagene lød "vanish roan" "strawberry roan " i flere slags, brun/rød stikkelhåret, og et par stykker til
I får lige et link til hendes profil: http://www.hestegalleri.dk/galleri/238614-anden_saerlig_race_naira_unique_pony
Hun er "knabstrupperfarvet", som jeg og mange andre kalder det. Men der er jo mange forskellige slags knabstrupperfarver
Og farven må da være noget andet end bare plettet
Det, i kan se på billederne, er hendes typiske "midt-imellem-sommer-og-vinter"-pels. Om sommeren er hun stort set lysegrå over det hele, bortset fra de sortbrune prikker/pletter på bagparten, hendes ben og hoved er noget lysere end vinter
Om vinteren har hun den pels, i kan se på billederne, ba re med kraftigere farver
feb 2006
Følger: 47 Følgere: 221 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 3.191
Farvens navn :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside