{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

lukke hopper sammne med føl {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg står og har to hopper som gik sammen før, de har fik føl, dengang kunne de godt lide hinanden. men da de fik fø,l valget vi at de skulle gå alene med deres føl til føllene var omkring en uge gammel.

nu er begge føl en uge gammel, og vi vil gerne lukke dem sammen, problemet er at føllene vil gerne hinanden, hvor derimod hopperne er mega sure på hinanden, de slås igennem boksene, selvom de kun lige kan se hinanden.

og vi er lidt bange for vores to føl.

Hvad skal vi gøre?

Hvornår lukker i jeres hopper sammen med andre hopper med føl?

Vil føllene holde sig væk, hvis der bliver problemer.?

Hvor stor skal den fold være?

Hvor en stor en charce vil der være for at den ene af hopperne vil overgive sig?

hjælp, tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forår Klargøring af Have 4.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.500 kr.
  • Justér fødderne så opvaskemaskinen står stabilt 500 kr.
  • Hække beskæring 2.200 kr.
  • Klip hæk ca 20 meter 1.000 kr.
  • Jeg vil gerne installere en ny komfur 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lukke hopper sammne med føl
  • #1   27. maj 2013 jeg har to hopper den ene fik føl i marts og den anden her i maj de går sammen året rundt sammen med min hingst og ja de passer godt på deres føl lige den første tid men efter at føllene bliver mere selvstændige så slapper moderen også af smiley så jeeg tror ikke det er et problem at lukke dem sammen de skal nok holde sig fra hinanden hvis de er vandt til at gå sammen normalt, håber du kan bruge det til noget smiley

• #2   28. maj 2013 Jeg har li været igemmen det med min hoppe, dog sku hun lukkes sammen med vallak og hingst... i starten holdte hun stor afstand til dem, men nu har de fået sammen i ca tre dage og hun blir mere og mere tryk ved de andre, så følle får lov a løbe længere og længere væk smiley
    Så tror måske de begge bar holder sig for dig selv og ja der vil være lidt "skænderier" i starten, men mon ik det hurtig går over.... folden ska selvfølgelig være stor nok til a de kan stå i rimelig afstand fra hinanden smiley vi var hele tiden tre folk (en til hver hest) li i starten, sådan a vi ku gribe ind smiley

Kommentér på:
lukke hopper sammne med føl

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce