{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Billig og god selvbruner - hvor henne? + træning for lår {{forumTopicSubject}}

Halløj tøser.

Er den (u)heldige at være så bleg og ikke kan blive brun om sommeren...

Min mor er med på at jeg får fat på en selvbruner - så det vil jeg simpelhen gøre nu, for jeg har så meget pænt sommertøj - men jeg kan ikke rigtig bruge det til noget...

Hvilke billige og gode selvbruner kan i anbefale - som er nemme at påføre?

Det må ikke koste noget like 300 kr - medmindre det holder til MANGE gange - og det holder længere stykke af gangen.

Den må gerne holde omtrent cirka 1 uge.

Helst gerne kun der omkring 50-200 kr..

Og så har jeg et lille spørgsmål.. Kender I noget godt bentræning?

Det er vigtigt at det omdannes "hurtigst" til muskler, da jeg har tendens til meget nemt at tabe mig og jeg er i forvejen undervægtig på trods af at jeg spiser - men mine lår har sådan lige en delle under shorts, og dem kunne jeg godt tænke mig at få væk.

Samt god armtræning? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig og god selvbruner - hvor henne? + træning for lår
  • #1   7. jun 2013 Dove Summerglow! Det er både en af de bedste OG billigste, synes jeg smiley Den koster normalt omkring 50 kr, Føtex har sommetider to for en's pris. Den bygger ligesom farven op, jo flere gange du bruger den. Du kan få den i mørk og lys, jeg bruger den mørke, selvom jeg er ret bleg og den giver et godt resultat efter 1. gang.

• #2   8. jun 2013 Har også brugt Dove summerglow har var virkelig tilfreds. I starten skal farven lige "bygges op" men derefter burde man kunne vedligeholde farven ved at smøre sig ind 1-2 gange i ugen.

Mht at træne ben: Tjek blogilates ud, super lette workouts du kan lave hjemme og hver video har et fokus i form af arme, core, ben osv. Når det så er sagt så kan du jo ikke bare omdanne fedtet fra dine lår til muskler. Du vil kunne bygge muskler, men fedtet vil være der indtil man begynder at forbrænde flere kalorier end man spiser. Det er forskelligt hvor hurtigt man opbygge muskler men du kan altid hjælpe din krop ved at sorge for at den har de bedste muligheder (god kost, nok proteiner)
    Men hvis du får en "delle" på dine lår når du har shorts på, så er det nok fordi at shortsene ikke passer sig som de skal, og vil derfor lave den nok lave den dele selvom du toner dine ben, da jeg vil gætte på den først forsvinder når dine lår er blevet tyndere smiley Men nu skal jeg passe på ikke at være klogere end jeg er, er laaangt fra ekspert smiley
    Men kan i hvert fald anbefale blogilates til træning, relativ hurtig træning som er super hårdt hvis man lægger kræfterne i!

• #3   8. jun 2013 Tog i den mørke eller lyse? Er like VIRKELIG lys - men tænker at det ikke skader noget at tage den mørke.. Og bruger i den også i hovedet? smiley

Og hvor meget holder sådan en summerglow flaske for jer? Er det en måned eller? Altså skal i købe en ny hver måned? smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #4   10. jun 2013 gode ben øvelser er, squat (med smal og bred benstilling), lunges, step ups.

Kommentér på:
Billig og god selvbruner - hvor henne? + træning for lår

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce