{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Wow:'O {{forumTopicSubject}}

Ja nu kan jeg rigtig mærke der er fremgang med hesten igen,da jeg købte hende som 3års var hun bare hurtig til at lære alt og da vi begyndte at starte stævner var hun bare en stjerne hun tog alt med ophøjet ro og kiggede ikke på noget overhovedet:D Hver gang vi var afsted kom vi hjem med roset og nogle super gode kommentarer fra dommerne;)
Men det begyndte at gå ned af bakke i løbet af den sidste del af 2012:( og vi fik nogle øv ture og kunne ikke forstå hvad der var galt med hende så en dag i foråret kom der en kiropraktor/dyrlæge som vi fik til at kigge på hende og hun mente der var noget i ryggen/krydset så det behanlede hun, men da det ikke havde hjulpet tog vi turen fra mors til fyn (Højgaard hestehospital) med hende i traileren. Her blev hun undersøgt fra top til tå, og de måtte konstatere at hun har spat i begge bagben, dog heldigvis kun aktivt på højre og vi fik det behandlet:)
Nu har den stået på genoptræning i longe samt 10 min. Ridning i 2 uger og derefter +5 min hver anden dag og så stille og rolig igang igen:i
Vores første stævne var i nordthy til c-stævne og derefter Morsø stævne, hvilket ikke gik alt for godt, men bedre:P
Sidste weekend var jeg så i nordthy til d-stævne hvor den stod på LB1 og LA1 begge dage hvor jeg vandt alle 4 klasser med +65% dvs. Udklasset til og med LB1 på en weekend og igår startede jeg d-stævne på mors hvor jeg red LA1 til 74,62% dvs nu udklasset af til og med LA1 så vidt jeg forstår out-reglerne:i
Så nu kan det rigtig mærkes hvor godt det begynder at gå:D

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Wow:'O

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce