{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

tattoo ide, udvekslingsstudent {{forumTopicSubject}}

hej alle.
er lige nu af sted som udvekslingsstudent i Argentina.
og vil egentlig super gerne have en tattovering når jeg kommer hjem og er 18 år.
har kigget super meget alle steder, men kan ikke rigtig beslutte mig..
først ville jeg gerne have 11 fugle, dem som ligner et stempel, på min skulder, men nu er jeg gået lidt væk fra det da der er rigtig mange mennesker som har fået lavet de slags fugle, så syntes ikke rigtig at det er så interessant mere..

fandt så et billede af sommerfugle, på samme måde som med fuglene, men ved ikke helt..

vil gerne have noget som har noget med udvikling at gøre, noget med at tage af sted, udvikle sig, blive anderledes, noget med 11 fordi jeg er af sted i 11 måneder..
men ved ikke helt..
er i Argentina.

og har ikke lyst til at få noget med tekst, er super bange for at det bliver skrevet forkert, og tør ikke tage chancen..

håber at i kan hjælpe !!!

knus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tattoo ide, udvekslingsstudent
  • #1   18. jun 2013 En tatovering er noget du skal gøre op med dig selv.
    Jeg troede jeg havde fundet den tatovering jeg skulle ha, men det havde jeg ikke.
    Du ved først om det er den helt rigtige når du står i biksen, og skal under nålen så at sige.

Selv fandt jeg først ud af det for et halv års tid siden. Jeg får stadig kriller i maven bare ved tanken, så det skal helt bestemt være den. Der skal stå ''Giving up must never be an option'' Det siger så meget om mit liv og min personlighed. smiley

• #2   19. jun 2013 Hvis jeg var dig ville jeg vente til at du kommer hjem, så ville jeg skrive tallet 11 med en sort skrift og så finde nogle ting som har betydet utrolig meget for dig på rejsen, noget som har åbnet dine øjne og får dig til at smile når du tænker tilbage på det, disse ting ville jeg så lave så de på en eller anden måde kom ud af 11 tallet. Om 11 tallet så skal stå lidt "udtværet" og så falder hænger de ligesom sammen tingene som hoppede ud af eller hvad, det må du jo gøre op med dig selv:) alt held og lykke!

Kommentér på:
tattoo ide, udvekslingsstudent

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce