{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

MVH Connemare Eliten på Howrse {{forumTopicSubject}}

Kære Læser.
Først vil jeg byde dig glædelig solrig dag
Jeg sender blot denne lille reminder ud for at fortælle at her i eftermiddag rammer jeg 950 GP med connemare racen.

Denne Race kan bruges til Elite træning i kampen om at vinde top 10 i Granprixet om mandagen og har muligt får og vinde op til mindst 10 rosetter alene bare i Terrænridning konkurrencer

Da der vil være begrænset antal fødte Elite føl idag og der er allerede rift om de kuld der vil blive født. er denne tilbud kun tidsbegrænset.

føllet vil som sagt have de 950 GP og ramme en go færdighed mellem 1350 og 1450 som færdigbygget.

Prisen vil ligge på 10-14 pas for bygselv vallaker og 35-45 pas for færdigbygget Eliter. mere info kan self se på min profil hvor efter og have læst profilen kan snakkes om rabater hvis man ønsker dette

jeg ser frem til og høre fra dig af

Mvh Dp..

de forskellige bygge måder,

Connemare
bygselv (Vallak 2½ år + Ungvand) hvor du selv sørger for dsm og ophold på Ridecenter= pris 10-12 pas afhængig af medfødte færdigheder

Fuldtbygget Elite (en 25årige fuldbygget med alt fra dsm inc. hovfedt og fallebella bonusen, opstaldet på spillets bedste Ridecenter til den dags pris der er bedst den dag den bliver bygget) = Pris 35-45 pas afhæning af færdighederne som medfødt.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
MVH Connemare Eliten på Howrse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce