176 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Skanderborg"
Skanderborg
Hej hvis jeg ikke må lave dette forum så sig til så sletter jeg det. Jeg ville bare høre om der er nogle der skal på ridelejer på skårup overgård den 1,2 og 3 august eller den 30 og 31 juli
Hej hvis jeg ikke må lave dette forum så sig til så sletter jeg det. Jeg ville bare høre om der er nogle der skal på ridelejer på skårup overgård den 1,2 og 3 august eller den 30 og 31 juli
Skrevet af: Cecilie Franch - 14. jul 2012
Hestevogn Skanderborg
Hej hestefolk Jeg er i gang med at undersøge, om der findes nogen hesteejere i omegn af Skanderborg, som har heste der kan køre for vogn. Vi er nemlig 10 piger på SCU som til sommer skal ankomme ...
Hej hestefolk Jeg er i gang med at undersøge, om der findes nogen hesteejere i omegn af Skanderborg, som har heste der kan køre for vogn. Vi er nemlig 10 piger på SCU som til sommer skal ankomme ...
Skrevet af: ' Caroline Nygaard Christensen ' - 22. feb 2018
Hestevogn Skanderborg
Skrevet af: ' Caroline Nygaard Christensen ' - 22. feb 2018
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
- Opsætning af dampspærre 800 kr.
- Solid dæk sæt på 400 kr.
- Rengøring 500 kr.
- Installation af loftslampe 645 kr.
- Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.
jul 2012
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 2
Der er Christians minde rideklub (Skanderborg rideklub)
Rigtig fint sted har selv stået der,
Mener faktisk ikke der er så mange, der ligger en lille går ikke langt fra Skanderborg nok 4 kilometer, hvor se også har hesten hold.
Ellers er der hylle ridecenter 10 kilometer fra Skanderborg hvor jeg også har været jeg kommer selv fra Skanderborg og boet der det meste at mit liv.
Skanderborg
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside